This website uses cookies. By continuing to use our site you declare your agreement. More Information

Dear visitor, welcome to Kartonbau.de - Alles rund um Papiermodelle, Kartonmodellbau und Bastelbogen. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

• "Robert Hoffmann" is male
  • "Robert Hoffmann" started this thread

Date of registration: Oct 19th 2005

• Send private message

1

Thursday, November 12th 2015, 11:59pm

Nationales Modellbauevent Soesterberg /NL 2015

Moin Moin die Damen und Herren.

Cees Groen aus Holland hat für Kartonbau.de einen exklusiven Clip über die Ausstellung im Militärmuseum Soesterberg zusammengestellt.

Ich bedanke mich ganz herzlich bei Cees für diese Arbeit und empfehle auch wärmstens diesen Clip: https://www.facebook.com/cees.groen.792/…428178791420142

Diese Ausstellung soll umnächsten Jahr wiederholt werden, vielleicht ein Ausflugstip für die Kartonbauenthusiasten?

Liebe Grüße
Robi
Jean Luc Picard ( USS Enterprise): Die Summe der Intelligenz auf dem Planeten bleibt immer gleich, nur die Bevölkerung wächst.

2 registered users thanked already.

Users who thanked for this post:

Schmiddel51 (13.11.2015), BlackBOx (13.11.2015)

• "Joachim Frerichs" is male

Date of registration: Jan 23rd 2005

Occupation: Kfz-Sachverständiger

• Send private message

2

Friday, November 13th 2015, 3:13pm

Ahoi Robi,

wow, was für ein tolles Museum und was für eine klasse Kartonmodellbauausstellung.

Sogar die FORRESTAL war vor Ort. Macht immer noch ein sehr gutes Bild, die alte Dame ^^

Und Nachwuchs gab es auch, muss wohl am holländischen Käse liegen :D

Gruß
Jo
Meine bisher gebauten Modelle sind hier abgelichtet :)

1 user apart from you is browsing this thread:

1 guests

Social bookmarks