This website uses cookies. By continuing to use our site you declare your agreement. More Information

Dear visitor, welcome to Kartonbau.de - Alles rund um Papiermodelle, Kartonmodellbau und Bastelbogen. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

abraxas

Intermediate

• "abraxas" started this thread

Date of registration: Apr 7th 2009

• Send private message

1

Tuesday, April 7th 2009, 10:49pm

Airco DH2 1:48

hallo,
hier mal Fotos meiner Airco - DH2 in 1:48 von Modelik. Die Bugsektion ist mir etwas missraten. Dafür habe ich die Zylinder des Sternmotors alle mit Draht gewickelt, (was man auf den Bildern leider nicht richtig sieht)
abraxas has attached the following images:
  • DCP_3294.jpg
  • DCP_3295.jpg
  • DCP_3296.jpg

TAD

Intermediate

• "TAD" is male

Date of registration: Sep 26th 2005

• Send private message

2

Wednesday, April 8th 2009, 1:25am

Lo Jezusie w Betlejem! A ile razy Ty na nim usiadles? Pogratulowac. Odwagi. Za pokazanie takiego modelu publicznie.
TAD
Nothing hurts like a life...

This post has been edited 1 times, last edit by "TAD" (Apr 8th 2009, 1:26am)

abraxas

Intermediate

• "abraxas" started this thread

Date of registration: Apr 7th 2009

• Send private message

3

Wednesday, April 8th 2009, 4:50pm

hallo,
danke für die Resonanz.
Ich arbeite gerade an besserer Aufnahmetechnik mit meiner Digitalkamera, die leider sehr alt ist und extrem viel Licht braucht, für Nahaufnahmen. Am besten geht es eigentlich mit direktem Sonnenlicht.

1 user apart from you is browsing this thread:

1 guests

Social bookmarks