This website uses cookies. By continuing to use our site you declare your agreement. More Information

Dear visitor, welcome to Kartonbau.de - Alles rund um Papiermodelle, Kartonmodellbau und Bastelbogen. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

  • "HD Kampmann" is male
  • "HD Kampmann" started this thread

Posts: 20

Date of registration: Nov 13th 2006

  • Send private message

1

Monday, December 31st 2007, 8:45pm

Zio Prudenzio

Hallo zusammen,
weiß jemand, wo man die Eisenbahnmodelle von Zio Prudenzio erhalten kann?
Auf meine Mails antwortet er leider nicht.

Den Link kann ich wegen böser Zeichen hier nicht einstellen; googeln führt aber schnell zum Ziel.

Gruß
H-D Kampmann

indycol

Intermediate

  • "indycol" is male

Posts: 290

Date of registration: Aug 4th 2005

Occupation: Dipl.Ing.

  • Send private message

2

Monday, December 31st 2007, 8:53pm

Zio ist leider seit Jahren so krank, daß er sich zurückgezogen hat.
Ob jemand den Vertrieb übernommen hat, hmmmm.....

Ich habe nach seiner Flugzeug-CD gesucht, und im www fand ich keine Hilfe, aber auf dem Flohmarkt in Rimini :D

Versuchs mal auf http://www.zealot.com/index.php?page=cardmodels.net

Gruß
Edi

ramatoto

Professional

  • "ramatoto" is male

Posts: 775

Date of registration: Jun 15th 2005

Occupation: Hausmeister

  • Send private message

3

Monday, December 31st 2007, 10:35pm

D. Barnett hat den alleinigen Vertrieb alle Prudenzio Modelle, schau mal HIER er ist sehr hilfsbereit, spricht allerdings nur englisch
Gruß aus Würzburg

Ralf




Lieber eine Stunde vor dem Modell meditiert, als gar nichts getan!!:D

  • "HD Kampmann" is male
  • "HD Kampmann" started this thread

Posts: 20

Date of registration: Nov 13th 2006

  • Send private message

4

Tuesday, January 1st 2008, 4:34pm

Zio Prudenzio

Hallo,
danke für den Tip mit D. Barnett. Da ich die Modelle auch dort auf der Webseite nicht gefunden habe, habe ich eine Anfrage geschickt.


Gruß
H-D Kampmann

1 user apart from you is browsing this thread:

1 guests

Social bookmarks