This website uses cookies. By continuing to use our site you declare your agreement. More Information

Dear visitor, welcome to Kartonbau.de - Alles rund um Papiermodelle, Kartonmodellbau und Bastelbogen. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Georgius

Intermediate

• "Georgius" is male
  • "Georgius" started this thread

Date of registration: Dec 10th 2007

• Send private message

1

Wednesday, July 21st 2010, 2:58pm

YAk-141

Liebe Mitkleber,

habe ich da was übersehen - oder hat noch Niemand den Download der YAK-141 von Ojimak geposted?

http://www.geocities.jp/ojimak_01/interest.htm

(Wie immer bei Ojimak steckt hinter den Bild der Bauplan und hinter der Schriftzeile die Baubögen.)

Viele Grüße

Georgius

• "Henryk" is male

Date of registration: Sep 28th 2008

Occupation: Arzt

• Send private message

2

Wednesday, July 21st 2010, 5:54pm

Würde ich gerne machen, aber; nach dem Downloaden erscheint diese Meldung;
„yak141ver01-1.pdf“ ist geschützt. Geben Sie ein Kennwort zum Öffnen des Dokuments ein.
Habe ich etwas übersehen?
Herzlichste Grüße
Henryk

Alle meine Flugzeugmodelle

This post has been edited 1 times, last edit by "Henryk" (Jul 21st 2010, 5:54pm)

sebastianmenzer

Unregistered

3

Wednesday, July 21st 2010, 6:04pm

Hallo Henryk,

das Passwort steht ganz oben auf der Seite. Es lautet, wie sollte mann auch anders meinen, "ojimak".

Viel Spaß beim basteln

SM

This post has been edited 1 times, last edit by "sebastianmenzer" (Jul 21st 2010, 6:11pm)

• "Henryk" is male

Date of registration: Sep 28th 2008

Occupation: Arzt

• Send private message

4

Wednesday, July 21st 2010, 6:24pm

In der Tat, danke!
Herzlichste Grüße
Henryk

Alle meine Flugzeugmodelle

1 user apart from you is browsing this thread:

1 guests