This website uses cookies. By continuing to use our site you declare your agreement. More Information

Dear visitor, welcome to Kartonbau.de - Alles rund um Papiermodelle, Kartonmodellbau und Bastelbogen. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Gerard

Trainee

• "Gerard" is male
  • "Gerard" started this thread

Date of registration: Jul 7th 2008

Occupation: pensionierter Vermess.Ing

• Send private message

1

Sunday, September 5th 2010, 10:20pm

Westland Whirlwind

Liebe Freunde,
Seit einiger Zeit war ich dran die Whirlwind zu zeichnen und bauen. Die Idee bekam ich auf dem Moment daß mir die Abbildung von Serge Stoneins Auge kam.
Heute Nachmittag in der herrlichen Sonne auf unserem Balkon habe ich die Räder und die Luftschrauben zugefügt und die Zeichnung auf verschiedenen Stellen geändert.
Bitte senden Sie ein Bericht zu post@papermodel.nl damit ich die Bögen zuschicken kann.

This post has been edited 1 times, last edit by "Gerard" (Mar 4th 2015, 5:03pm) with the following reason: Ich möchte gerne wissen wer mit meinen Modellen los geht.

1 user apart from you is browsing this thread:

1 guests

Social bookmarks