This website uses cookies. By continuing to use our site you declare your agreement. More Information

Dear visitor, welcome to Kartonbau.de - Alles rund um Papiermodelle, Kartonmodellbau und Bastelbogen. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

• "Tom der Borkumer" is male
  • "Tom der Borkumer" started this thread

Date of registration: May 23rd 2011

• Send private message

1

Thursday, May 26th 2011, 7:09pm

Westland Lynx Deutsche Marine

Hallo,

ich bin neu hier im Forum und freue mich schon auf einen regen Austausch mit anderen "Kartonbauern".

Für ein Projekt suche ich ein bis zwei Westland SeaLynx der deutschen Marine im Maßstab 1:250. Kann hier jemand weiterhelfen. Leider habe ich bisher keinen Bausatz in diesem Maßstab gefunden.

Danke für Eure Unterstützung.

Viele Grüße
Tom

• "Gerald Friedel" is male

Date of registration: Jun 4th 2006

• Send private message

2

Monday, May 30th 2011, 7:46pm

Hallo Tom,

von Modelart gibt es einen freien Download des Lynx in 1:200, allerdings mit schwedischen Kennungen, aber wenn man es umfärben kann...
Herzliche Grüße
Gerald

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ua mau ke ea o ka āina i ka pono

1 user apart from you is browsing this thread:

1 guests

Social bookmarks