This website uses cookies. By continuing to use our site you declare your agreement. More Information

Dear visitor, welcome to Kartonbau.de - Alles rund um Papiermodelle, Kartonmodellbau und Bastelbogen. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

• "panzerbauer" is male
  • "panzerbauer" started this thread

Date of registration: Jan 24th 2006

Occupation: papierbastler

• Send private message

1

Sunday, February 26th 2006, 9:06am

Viele Viele Viele verschiedene Modelle

Hier gibt es JEDES modell(Fahrzeuge)

http://genius.poke1.jp/pmdirectory/

Viel Spass beim Downloaden und basteln!! :)

Gruß
Michi
:engel:kartonmodellbau bildet! :engel:

Frank Kelle

Professional

• "Frank Kelle" is male

Date of registration: Oct 18th 2005

Occupation: Selbstständig

• Send private message

2

Sunday, February 26th 2006, 10:30am

Modellautos

Nein Panzerbauer, es gibt NICHT JEDES Modell. Es fehlt ein VW Scirocco LS (mein erstes echtes Auto) oder ein Ford Scorpio Ghia (mein jetziger Wagen) :( ;( :(
Abgesehen davon: wirklich eine super Seite. Die kann man ein einem Menschleben doch gar nicht alle bauen... Wer hat denn den Platz dazu??? Man wird halt zum Jäger und Sammler.... ("Haben wollen")

This post has been edited 1 times, last edit by "Frank Kelle" (Feb 26th 2006, 10:31am)

• "panzerbauer" is male
  • "panzerbauer" started this thread

Date of registration: Jan 24th 2006

Occupation: papierbastler

• Send private message

3

Sunday, February 26th 2006, 12:32pm

Ford Scorpio

Tja das mit deinem ersten Wagen tut mir leid aber Ich suche auch schon ewig einen Pontiac Trans Am Bandit und den hab ich auch noch nicht gefunden! ;(
Also einen Ford Scorpio Kannst du haben aber ich weis nicht ob du den Ford Scorpio meinst!

Gruß
Michi
panzerbauer has attached the following file:
:engel:kartonmodellbau bildet! :engel:

1 user apart from you is browsing this thread:

1 guests

Social bookmarks