This website uses cookies. By continuing to use our site you declare your agreement. More Information

Dear visitor, welcome to Kartonbau.de - Alles rund um Papiermodelle, Kartonmodellbau und Bastelbogen. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Waldemar

Trainee

  • "Waldemar" is male
  • "Waldemar" started this thread

Posts: 8

Date of registration: Nov 10th 2007

Occupation: Beamte

  • Send private message

1

Sunday, November 25th 2007, 1:12pm

Viele Referenzbilder...

Hallo,

habe eine Seite mit sehr guten Referenzbildern zu fast allen Sparten
des Modellbaus entdeckt:

Link: primeportal

einfach sich Zeit nehmen und verschiedenes ansehen...
es ist eine wahre Fundgrube !

Insbesondere die Vorbilddokumentation zu der BR-52 Kriegslok... ist ein Leckerbissen.
siehe unter:

Hans-Hermann Bühlings Photos

viel Spaß beim stöbern
Grüße
Waldemar

  • "Robson" is male

Posts: 3,233

Date of registration: Nov 16th 2005

Occupation: Konstrukteur, Schweißtechnologe

  • Send private message

2

Sunday, November 25th 2007, 2:15pm

Servus Waldemar,

Danke für den Link, eine Superseite :yahoo:

Herzliche Grüße
Robert
in Arbeit:Stallion - GPM

Udo

Trainee

  • "Udo" is male

Posts: 46

Date of registration: Oct 18th 2006

  • Send private message

3

Sunday, November 25th 2007, 3:06pm

Hallo Waldemar ,

vielen Dank für die Seite, solche Bilder in der Auflösung habe ich schon lange gesucht.

Gruß Udo

Frank Kelle

Professional

  • "Frank Kelle" is male

Posts: 1,083

Date of registration: Oct 18th 2005

Occupation: Selbstständig

  • Send private message

4

Sunday, November 25th 2007, 4:28pm

Hallo Waldemar! DAS ist echt ein guter Fund... Ich wollte nur "mal kurz" drüberschauen und häng nun schon seit 'ner Stunde auf der Seite! Super!
@)

Robert Kofler

Unregistered

5

Monday, November 26th 2007, 1:44pm

hallo waldemar!

mann oh mann! selbst ein mit auftrag drohender kunde kann mich seit drei stunden nicht von der seite wegbewegen, einfach spitze!

viele grüsse aus köln, robert

1 user apart from you is browsing this thread:

1 guests

Social bookmarks