This website uses cookies. By continuing to use our site you declare your agreement. More Information

Dear visitor, welcome to Kartonbau.de - Alles rund um Papiermodelle, Kartonmodellbau und Bastelbogen. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Uli

Trainee

• "Uli" started this thread

Date of registration: Sep 11th 2008

• Send private message

1

Sunday, December 21st 2008, 5:55pm

US-Airforce-Piloten in 1/33 und 1/24

Hallo Flugzeugbauer,

bei Gremirmodels (kein Direktlink wegen verbotener Zeichen) gibt es einen Piloten der US-Airforce aus dem 2. WK in 1/24 und 1/33 als freien Download. Paßt sicherlich auch in Cockpits anderer Nationen.

Grüße

Uli

Jan Hascher

Moderator - DerTranslator

• "Jan Hascher" is male

Date of registration: Sep 23rd 2004

Occupation: Filtrierer

• Send private message

2

Sunday, December 21st 2008, 6:20pm

Hallo Leute,
Gremir findet sich auf der Portalseite unter Partnerverlage und einen Piloten in 1:16 gibts auch bei uns:
http://www.kartonbau.de/wbb2/filebase.php?cat=32

Gruß
Jan
Jeder, der einen Post mit "Ich habe zwar keine Ahnung, aber..." beginnt, möge bitte den Absenden-Button ignorieren.

Uli

Trainee

• "Uli" started this thread

Date of registration: Sep 11th 2008

• Send private message

3

Sunday, December 21st 2008, 9:56pm

Hallo Jan,

mir soll das ja egal sein wg. dem Link; ich wollte nur keine Kalamitäten verursachen.

Der 1/16-Pilot ist übrigens derselbe wie bei Gremir (von John Griffin entworfen) und hochskaliert.

Grüße Uli

This post has been edited 1 times, last edit by "Uli" (Dec 21st 2008, 9:57pm)

1 user apart from you is browsing this thread:

1 guests

Social bookmarks