This website uses cookies. By continuing to use our site you declare your agreement. More Information

Dear visitor, welcome to Kartonbau.de - Alles rund um Papiermodelle, Kartonmodellbau und Bastelbogen. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

1

Saturday, November 19th 2011, 7:57pm

Umgebindehaus Free Download

Hallo Freunde!

Unter www.sohland.de gibt es einen mehrseitigen Bogen zum Bau eines Umgebindehauses aus der Oberlausitz.(Links unten auf der Homepage)

Viel Freude! :rolleyes:

Steffen
Alles ist möglich!

Andy

Intermediate

• "Andy" is male

Date of registration: Nov 16th 2006

Occupation: Angestellter

• Send private message

2

Sunday, November 20th 2011, 12:40pm

Hallo Steffen,

vielen herzlichen Dank für den Link! Genau DIE Ecke ist meine Heimat. Geboren und zur Schule gegangen in Oppach (liegt zwei Dörfer weiter) und groß geworden In Taubenheim/Spree (ein Dorf weiter). Zu Letzterem gibt es auf der HP einen Link.

Beste Grüße

Andy

3

Sunday, November 20th 2011, 1:55pm

Hallo Andy!
Da sind wir ja quasi Nachbarn,ich bin in Bautzen geboren und lebe auch noch in der Gegend.

Viele Grüße!

Steffen
Alles ist möglich!

Andy

Intermediate

• "Andy" is male

Date of registration: Nov 16th 2006

Occupation: Angestellter

• Send private message

4

Sunday, November 20th 2011, 3:57pm

Hallo Steffen,

ist nicht mehr ganz so mein Beritt - das Schicksal oder das Leben oder was auch immer hat mich nach Berlin verschlagen. Aber Heimat ist als halt Heimat.

Beste Grüße

Andy

1 user apart from you is browsing this thread:

1 guests

Social bookmarks