This website uses cookies. By continuing to use our site you declare your agreement. More Information

Dear visitor, welcome to Kartonbau.de - Alles rund um Papiermodelle, Kartonmodellbau und Bastelbogen. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Loenf

Intermediate

• "Loenf" is male
  • "Loenf" started this thread

Date of registration: Jun 12th 2007

Occupation: Würdenträger der Einfachheit

• Send private message

1

Saturday, February 7th 2009, 1:49pm

U.S.S. Defiant

Die U.S.S. Defiant ist wohl das kleinste Modell, welches ich bis jetzt gefertigt habe. Dafür passt das Schiff aber vom Maßstab zu den anderen beiden Modellen (Enterprise-E, Thunderchild)
Hier ein paar Bilder:

Gruß Loenf
Loenf has attached the following images:
  • Defiant.jpg
  • Defiant1.jpg
  • Defiant2.jpg
  • Defiant3.jpg
  • Defiant4.jpg
  • Defiant5.jpg
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."

D-WHALE

Professional

• "D-WHALE" is male

Date of registration: Feb 28th 2006

• Send private message

2

Saturday, February 7th 2009, 2:21pm

RE: U.S.S. Defiant

Quoted

Original von Loenf
Die U.S.S. Defiant ist wohl das kleinste Modell, welches ich bis jetzt gefertigt habe. Dafür passt das Schiff aber vom Maßstab zu den anderen beiden Modellen (Enterprise-E, Thunderchild)
Hier ein paar Bilder:

Gruß Loenf

Nun auch wenn manch einer das denkt, stimmt das so nicht! Die modelle haben alle einen unterschiedlichen Maßstab (ich beziehe mich da mal jetzt auf Ex-Astris als Quelle)!

Ansonsten: Sauber gebaut, wie immer :genau: Besonders die Displays der Enterprise und der Akira gefallen mir! Das mit dem Plexi-Glas ist ne gute Idee! :super:

Gruß
Marko
In stiller Trauer

"Die Angst vor langen Wörtern heißt Hippopotamomonstrosesquipedaliophobie." 8o

1 user apart from you is browsing this thread:

1 guests

Social bookmarks