This website uses cookies. By continuing to use our site you declare your agreement. More Information

Dear visitor, welcome to Kartonbau.de - Alles rund um Papiermodelle, Kartonmodellbau und Bastelbogen. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

klint19

Trainee

• "klint19" started this thread

Date of registration: Jun 14th 2010

• Send private message

1

Thursday, July 1st 2010, 1:41pm

TY2-119 kartonowy model 1:25

Witam jestem debiutantem w dziedzinie modelarstwa kolejowego. Powiem szczerze, ze bylem ciekaw co mi sie urodzi z tej wycinanki Odnosnie fotek to jestem slabym fotografem, ale mysle ze jeden obraz jest wart miliona slow. Oto fotki z moich wypocin. Jestem ciekaw co myslicie o tym modelu, lat juz nie licze wiec zadnej krytyki sie nie boje. Model nie jest jeszcze skonczony, pracuje nad nim ostro, tak mi sie wydaje:) Staralem sie odrobic lekcje z relacji kol. Precyzyjnego.
No to tyle-pozdrawiam.

klint19

Trainee

• Send private message

2

Sunday, August 22nd 2010, 6:59pm

Witam wszystkich.
Po dluzszej przerwie, ale czekalem na elementy ciete laserowo. I o to pare fotek.

Mysle, ze malowanie tabliczek wyszlo dobrze, a do Pt-47 zrobilem juz na zapas ;)

Tak wygladaja wozki w fazie koncowej

A tak w moim wykonaniu wyglada wykonanie tendera.

Teraz nastepne fotki po zaladunku tendera weglem.

A tutaj dodalem pokretla do zaworow na parowozie.

Tak wygladaja tabliczki po koncowym wykonaniu

Pozostalo jeszcze pare elementow by parowoz nabral ostatecznego wygladu.
Pozdrawiam wszystkich modelarzy.

klint19

Trainee

• Send private message

3

Tuesday, August 24th 2010, 10:00am