This website uses cookies. By continuing to use our site you declare your agreement. More Information

Dear visitor, welcome to Kartonbau.de - Alles rund um Papiermodelle, Kartonmodellbau und Bastelbogen. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

  • "Henryk" is male
  • "Henryk" started this thread

Posts: 3,770

Date of registration: Sep 28th 2008

Occupation: Arzt

  • Send private message

1

Wednesday, January 26th 2011, 5:49pm

Tu-128 "Fiddler", Hobby Model 3/2004

Hallo zusammen,
wie es schon Till herausposaunt hatte, ist seine Fiddler bei mir gelandet. Der Autor der Konstruktion bleibt anonym, zumindest konnte ich diese Information nirgendwo finden.
Alles auf DIN A3 Bögen, 11 Seiten des Bausatzes, dazu 3 Seiten Montagezeichnungen und Bauanleitung.
Henryk has attached the following images:
  • Bild1.jpg
  • Bild2.jpg
  • Bild3.jpg
Herzlichste Grüße
Henryk

Alle meine Flugzeugmodelle

  • "Henryk" is male
  • "Henryk" started this thread

Posts: 3,770

Date of registration: Sep 28th 2008

Occupation: Arzt

  • Send private message

2

Wednesday, January 26th 2011, 5:50pm

Das Papier ist in ordentlicher Qualität, Farbgebung ist völlig o.k. (Silberdruck), nur das Innere von Cockpit ist in schon bekanntem und giftigem Grün gehalten.
Henryk has attached the following images:
  • Bild4.jpg
  • Bild5.jpg
Herzlichste Grüße
Henryk

Alle meine Flugzeugmodelle

  • "Henryk" is male
  • "Henryk" started this thread

Posts: 3,770

Date of registration: Sep 28th 2008

Occupation: Arzt

  • Send private message

3

Wednesday, January 26th 2011, 5:52pm

Es scheint eine ziemlich detaillierte Konstruktion zu sein, ich freue mich auf den Bau. Ein bisschen Bedenken habe ich nur wegen der Größe der Flügel, da in einem Stück konstruiert, mal sehen, wie sich so etwas zusammenbauen lässt.
Der Bausatz geht allerdings zunächst in die Warteschleife, vorher habe ich schon was eingeplant…
Henryk has attached the following images:
  • Bild6.jpg
  • Bild7.jpg
  • Bild8.jpg
  • Bild9.jpg
Herzlichste Grüße
Henryk

Alle meine Flugzeugmodelle

1 user apart from you is browsing this thread:

1 guests

Social bookmarks