This website uses cookies. By continuing to use our site you declare your agreement. More Information

Dear visitor, welcome to Kartonbau.de - Alles rund um Papiermodelle, Kartonmodellbau und Bastelbogen. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Minensucher

Professional

• "Minensucher" is male
  • "Minensucher" started this thread

Date of registration: Oct 24th 2006

Occupation: Lokführer

• Send private message

1

Wednesday, August 20th 2008, 2:18pm

Traktor ZT300 in 1:87 - Plastik-Modell

Moin,moin,

MCWOB-Maik, hatte vor einiger Zeit den Tracktor "Fortschritt ZT 300" vom MDK im Maßstab 1:25 vorgestellt und gebaut,

heute zeige ich Euch das 1:87 Plaste-Modell dieses Tracktors in verschiedenen Ausführungen, habe sie exra von der Modellbahn runtergenommen,

Gruß Norbert
Minensucher has attached the following images:
  • ZT 300 - 1-87 - 1.jpg
  • ZT 300 - 1-87 - 2.jpg
Gruß Norbert

DUOSAN & KITTIFIX kleben alles

Norberts Ostseewerft an der Elde :
I.] Konstktionsbüro :
- VM - Rettungsschiffe - "R11" & "R-21" , Umgebaute MLR-Schiffe Typ Habicht,
II.] auf Helling : Musterbau für Rettungsschiffe, sowie R-Boot Typ "R401-R498"

This post has been edited 1 times, last edit by "Minensucher" (Aug 20th 2008, 2:20pm)

Xeno06

Intermediate

• "Xeno06" is male

Date of registration: Apr 25th 2008

Occupation: Schüler

• Send private message

2

Wednesday, August 20th 2008, 3:47pm

Hallo Norbert,

Hübsche Traktörchen hast du da. Es gefällt mir, wenn auf einer Modellbahn auch mal Traktoren und nicht nur Autos rumstehen. Dann wird dort richtig gearbeitet :D

Trotz allem gefällt mir persöhnlich Karton besser als Plastik. Die Modelle sehen irgendwie räumlicher aus. Aber auf einer Modellbahn sind die wie gesagt ganz schön.

Gruss Frédérick
Mal ist man die Statue.. X(
... und mal die Taube :P

1 user apart from you is browsing this thread:

1 guests

Social bookmarks