This website uses cookies. By continuing to use our site you declare your agreement. More Information

Dear visitor, welcome to Kartonbau.de - Alles rund um Papiermodelle, Kartonmodellbau und Bastelbogen. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Toretto

Trainee

• "Toretto" is male
  • "Toretto" started this thread

Date of registration: Dec 22nd 2010

Occupation: Servicetechniker für Krankenhaus und Pflegebetten.

• Send private message

1

Sunday, July 8th 2012, 7:05pm

TITANIC Schreiber 1:200 Bilder vom Bau

Hallo Freunde!

Aus bestimmten gründen musste ich den Bau meiner großen Titanic unterbrechen. Somit werde ich jetzt das kleine Modell bauen weil ich dies tun kann ohne das ich Angst haben muss wegen meinem großen xD

Hier die ersten Bilder.

LG Erik
Titanic 1:100 von Schreiber im Bau.
Lockheed L1649 1:50 von Schreiber im Bau

This post has been edited 1 times, last edit by "Toretto" (Sep 3rd 2012, 11:57am)

• "Rigobert" is male

Date of registration: Jan 28th 2010

Occupation: Systemoperator

• Send private message

2

Tuesday, July 10th 2012, 12:46pm

Hallo Erik,

schön, dass du dieses Modell baust - steht bei mir noch auf der "Noch zu kaufen" Liste.
Ich bin dann mal sehr gespannt auf deinen Bericht und wünsche dir viel Freude am Bau.

Gruß
Riklef
"Ich würde mich ja gerne mit ihnen intelektuell duellieren, aber ich sehe, sie sind unbewaffnet."

----------------
Projekte:
Fertig:
Iljushin IL-14 1:33
Lockheed L-1649 A 1:100 (1. Version fertig)
SIBAJAK von Scaldis 1:250

Im Bau:
Hauptfahrwerk einer Boeing B777
De Haviland Comet 4B 1:100

Geplant: so vieles... :rolleyes:

1 user apart from you is browsing this thread:

1 guests

Social bookmarks