One of my models, in the middle of bad weather:
4.4K views · 75 reactions | Aviation Videos on Reels
www.facebook.com
One of my models, in the middle of bad weather:
Ecardmodels has released the following models:
C-GHHA from Harbour Air, 1/100. The first version of the Twin Otter that I released. This is the same model, just the join between sections has been improved to better assembly and finish
N926MA from Pan Am, 1/72. This airline flew a small fleet of Twin Otters with its filial Pan Am Commuter. This model is for all the nostalgic lovers of this company
Two Skidive Perris planes in 1/33 scale, with a very distinctive shark paint
8Q-TME from Trans Maldivian Airways (1/100 and 1/33), a company with a great quantity of colorfull Twin Otters. I had already published this model, but this version improves the join between sections for a better assembly and finish.
---
In wenigen Stunden veröffentlicht ecardmodels die folgenden Modelle:
C-GHHA von Harbour Air, 1:100. Die erste Version der Twin Otter, die ich herausgebracht habe. Es handelt sich um dasselbe Modell, nur die Verbindungsstelle zwischen den Sektionen wurde für eine einfachere Montage und ein besseres Finish verbessert.
N926MA von Pan Am, 1:72. Diese Fluggesellschaft betrieb eine kleine Flotte von Twin Ottern zusammen mit ihrer Tochtergesellschaft Pan Am Commuter. Dieses Modell ist für alle nostalgischen Fans dieser Fluggesellschaft.
Zwei Skidive Perris-Flugzeuge im Maßstab 1:33 mit einer sehr markanten Haifischlackierung.
8Q-TME von Trans Maldivian Airways (1:100 und 1:33), einer Fluggesellschaft mit einer großen Anzahl farbenfroher Twin Otters. Ich hatte dieses Modell bereits veröffentlicht, aber diese Version verbessert die Verbindungsstelle zwischen den Sektionen für eine einfachere Montage und ein besseres Finish.
Currently working in two 1:33 models: Harbour Air and Pan Am
There will be a new Aces in 1984 livery
---
Ich arbeite derzeit an zwei Modellen im Maßstab 1:33: Harbour Air und Pan Am.
Es wird eine neue Lackierung für die Aces im Jahr 1984 geben.
I have finished another Twin Otter, this one in Aces 1984 livery.
The scale is 1/72 and 1/48. This one is not my usual but it was a request.
It should be available in ecardmodels in two weeks, but if you don't want to wait, send me a message.
Enjoy!
---
Ich habe eine weitere Twin Otter fertiggestellt, diesmal in der Lackierung von Aces aus dem Jahr 1984.
Die Maßstäbe sind 1:72 und 1:48. Dieses Modell ist nicht von meiner üblichen Art, aber es wurde auf Wunsch angefertigt.
Es sollte in zwei Wochen bei ecardmodels erhältlich sein. Wenn Sie nicht warten möchten, schreiben Sie mir einfach eine Nachricht. Viel Spaß damit!
Ecardmodels just released three more of my models:
1) The upgraded version of Harbour Air 1/33, easier to assemble.
2) One of the Pan Am Conmuter 1/33, and
3) Perris Blue 1/100 with a very interesting shark livery
---
Ecardmodels hat gerade drei weitere meiner Modelle herausgebracht:
1) Die verbesserte Version der Harbour Air im Maßstab 1:33, einfacher zu montieren.
2) Eine Pan Am Continental im Maßstab 1:33 und
3) Perris Blue im Maßstab 1:100 mit einer sehr interessanten Haifischlackierung.
In a few hours ecardmodels should be releasing the 1/72 and 1/48 versions of two colombian Twin Otters: Aces and Satena
It's very probable that I'll be stoping making repaints of the DHC-6, because I have released so many versions that it seems that nobody else wants another one.
It's a shame, because I have a lot (and I mean a lot) of different liveries available, including skies, amphibian, short nose and old round floats.
Anyway, if somebody wants to really buy a new livery, send me a message and we will talk.
Meanwhile I'll be finishing the Dornier Wal and the Sea Otter.
---
In wenigen Stunden veröffentlicht ecardmodels die 1/72- und 1/48-Versionen der beiden kolumbianischen Twin Otters: Aces und Satena.
Ich werde höchstwahrscheinlich keine weiteren Repaints der DHC-6 mehr anfertigen, da ich bereits so viele Versionen veröffentlicht habe, dass anscheinend niemand mehr Interesse daran hat.
Das ist schade, denn ich habe eine große Auswahl an Lackierungen, darunter auch solche mit Himmel, Amphibien-, Kurznasen- und alten Rundschwimmer-Varianten.
Falls jemand unbedingt eine neue Lackierung kaufen möchte, schreibt mir einfach eine Nachricht, dann können wir darüber sprechen.
In der Zwischenzeit werde ich die Dornier Wal und die Sea Otter fertigstellen.
Hi everybody. I'm starting a new group where I'll be publishing all my old models.
I really like to work with ecardmodels and I hope to keep publishing with them for many many years. Its just that the people usually sees the first pages of the site and there are many good models that are more than 2-3 months old that aren't seen. So I'll be mixing old and newly published models.
It would be more comercially oriented and I'll keep publishing here in a more relaxed way. The group is https://www.facebook.com/groups/858189503266910
---
Hallo zusammen! Ich gründe eine neue Gruppe, in der ich alle meine Papiermodelle, darunter Wasserflugzeuge und Flugboote, veröffentlichen werde. Die Gruppe ist eher kommerziell ausgerichtet, während ich hier weiterhin in entspannterem Rahmen poste. Die Gruppe findet ihr unter https://www.facebook.com/groups/858189503266910
A reminder to the people that buys my Twin Otters: There are four models that were improved with an easier assembly and a bit more instructions.
The original ones have an Id number starting with DM24, the improved ones start with DM25 and include a number 2 in the description.
The original have no problem and can be assembled too, just they are slightly harder to assemble.
This four improvements were done in 1/33, 1/72 and 1/100
---
Hinweis für alle Käufer meiner Twin Otter: Vier Modelle wurden verbessert und bieten nun eine einfachere Montage sowie eine ausführlichere Anleitung.
Die Originalmodelle haben eine ID-Nummer, die mit DM24 beginnt, die verbesserten Modelle beginnen mit DM25 und enthalten die Zahl 2 in der Beschreibung.
Auch die Originalmodelle lassen sich problemlos montieren, allerdings ist die Montage etwas schwieriger.
Diese vier Verbesserungen wurden in den Maßstäben 1:33, 1:72 und 1:100 umgesetzt.
Ecardmodels has available my DHC-6 Sabena and Aces in 1/72 and 1/48 scale.
In a few days the 1/33 should be available too.
If you are looking for some of my models in a specific scale (for example some 1/100) and you can't find it, you can send me an email, and once you make the payment by paypal, it will be send to you.
Meanwhile, enjoy this new models!
Ecardmodels has just released two Twin Otters in 1/33 scale: Aces and Satena.
Enjoy!
After finishing my Dornier Wal, I'm taking one or two days off from the Dorniers.
So I'm repainting this Twin Otter that could include optional skis. That could even be made in a separated sheet that could be released for free.
---
Nachdem ich meine Dornier Wal fertiggestellt habe, mache ich ein oder zwei Tage Pause von den Dorniers.
Deshalb lackiere ich diese Twin Otter neu, die optional mit Skiern ausgestattet werden könnte. Die Skier könnten sogar auf einem separaten Bogen erstellt und kostenlos zur Verfügung gestellt werden.
The next Twin Otter.
The British Antarctic Survey uses at least three Twins; this one called my atention first by the propellers and second by the logo in the rear door.
Anyway, the repaint is advancing and the skis are half designed. Once done tell would become an optional extra for any of my Twins... or maybe any other plane you want to try them, of couse
---
Die nächste Twin Otter.
Der British Antarctic Survey verwendet mindestens drei Twins; diese hier fiel mir zuerst durch die Propeller und dann durch das Logo an der Heckklappe ins Auge.
Die Neulackierung schreitet voran und die Skier sind zur Hälfte fertiggestellt. Sobald sie fertig sind, werden sie als optionales Zubehör für alle meine Twins erhältlich sein ... oder natürlich auch für jedes andere Flugzeug, an dem Sie sie ausprobieren möchten.
Ecardmodels has published one of the DHC-6 from Perris and a pack of three jumper Twin Otters, 1/100 scale
So enjoy!
---
Ecardmodels hat eine DHC-6 von Perris und ein Dreierpack Twin Otter Jumper im Maßstab 1:100 herausgebracht.
Viel Spaß damit!
Finished the skis for the Twin Otter.
They can be used for all my Twins or any other plane of similar size.
They shoul be available in ecardmodels this Friday