FERTIG Burg Alcázar von Segovia, Maßstab unbekannt, von Canon

• Hallo Adolf,

Vielen Dank!

Und natürlich meinen Dank an Alle, die den Daumen angeklickt haben:thumbsup:

Bauabschnitt 36

Schöne Grüße aus dem Dümmerland!

Horst

• Bauabschnitt 40

Liebe Bastelfreunde!

Hiermit ist der Baubericht fertig. Bedanken möchte ich mich bei Allen, die den Baubericht verfolgt und die den Daumen angeklickt haben.

Die Passgenauigkeit war sehr gut. Manchmal hat es Probleme bereitet die Bauteile aneinander zu kleben, da dass Bauteil von Bauabschnitt zu Bauabschnitt immer größer wurde.

Allen, die das Modell ebenfalls bauen wollen, wünsche ich ein gutes Gelingen.

Horst

• Horst_DH

Changed the title of the thread from “Burg Alcázar von Segovia, Maßstab unbekannt, von Canon” to “FERTIG Burg Alcázar von Segovia, Maßstab unbekannt, von Canon”.
  • Horst,

Very nicely done.

It was great pleasure to follow your construction report.

Thank you very much for sharing your work.

Seo by the Bay

• Trutzige Burg und ein toller Baubericht,welcher dem Nachbauer eine gute Hilfe ist ,einfach gelungen,Horst!

Viele Grüsse!

Steffen

• Hi Seo,

Thank you for your words!

For you Seo, taken in 2013:D

Hallo Steffen,

Vielen Dank für Deinen Kommentar:thumbsup:

Meinen Dank nochmals an Alle, die den Daumen angeklickt haben und denen der Baubericht gefallen hat:thumbsup:

Horst

• Hi Seo,

Thank you for your words!

For you Seo, taken in 2013: D

Horst_DH

Thank you very much for the photo.

I guess that you visited the Golden Gate Bridge during summer.

Another similar view on a sunny day.

Next time you might want to try your visit between April ~ May.

Fall used to be a good season but nowadays you might be caught by wild fires or drought.

(09.13.2020 from NBC News)

Seo by the Bay

• Hi Seo,

We visited the bridge in March 2013. It was a little bit cold that morning when we walked over the bridge. When we had passed half the way, the fog disappeard, the sun came out and we had a beautiful view over the skyline of San Francisco and the Harbour Bay.

Maybe one day again......

Horst

• Hi Seo,

We visited the bridge in March 2013. It was a little bit cold that morning when we walked over the bridge. When we had passed half the way, the fog disappeard, the sun came out and we had a beautiful view over the skyline of San Francisco and the Harbour Bay.

Maybe one day again......

Yes. March time has a lot of foggy mornings.

Next time you might want to visit the Battery Spencer.

I haven't walked cross the Bridge and I should try someday.

Seo by the Bay