This website uses cookies. By continuing to use our site you declare your agreement. More Information

Dear visitor, welcome to Kartonbau.de - Alles rund um Papiermodelle, Kartonmodellbau und Bastelbogen. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

bohne

Master

• "bohne" is male
  • "bohne" started this thread

Date of registration: Dec 6th 2005

• Send private message

1

Monday, October 16th 2006, 9:35pm

synthesizer aus papier

hallo,

hier bin ich auf was verrücktes gestoßen: da baut einer synthesizer aus papier. leider tun's die dinger nicht, aber man wird ja mal träumen dürfen ...

http://www.flickr.com/photos/danmcp/2539…57594294355299/

gruß,
stephan
8o

Simon

Professional

• "Simon" is male

Date of registration: Mar 24th 2005

• Send private message

2

Monday, October 16th 2006, 9:45pm

RE: synthesizer aus papier

25 harte Dollars für einen Pappsynthi finde ich aber auch wirklich traumhaft ... vielleicht hatte Herbie Hancock ja so ein Ding.
Wiedereinstieg in den Kartonbau nach vielen Jahren ...

bohne

Master

• "bohne" is male
  • "bohne" started this thread

Date of registration: Dec 6th 2005

• Send private message

3

Tuesday, October 17th 2006, 8:21am

... eigentlich keine schlechte idee: ich bau so'n ding in ner halben stunde und verkauf es dann für traumhaft günstige 15 dollars nach ami-land. dann kann ich mir bald einen echten synth leisten :P ...
8o

1 user apart from you is browsing this thread:

1 guests

Social bookmarks