This website uses cookies. By continuing to use our site you declare your agreement. More Information

Dear visitor, welcome to Kartonbau.de - Alles rund um Papiermodelle, Kartonmodellbau und Bastelbogen. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

nävchen

Master

• "nävchen" started this thread

Date of registration: Aug 7th 2004

• Send private message

1

Sunday, September 13th 2015, 12:40pm

Suche Modell eines Nachtclubs

Moin!

Vor ein oder zwei Jahren gab es mal irgendwo in den Weiten des allwissenden Netzes einen Modellbaubogen eines Nachtclubs als Download. Ich glaube eine Dönerbude war auch noch dabei. Es müßte sich um ein PDF gehandelt haben. Ich war mir eigentlich auch ganz sicher, die Datei irgendwo gespeichert zu haben, kann sie aber nicht mehr finden.
Es wäre toll, wenn jemand diese Datei noch hätte und mir zuschicken könnte.

Herzlichen Dank im voraus!

Gruß
Nävchen
In der Werft: Kombifrachter Schwan (HMV/Piet/1. Auflage), Kanonenboot Panther (HMV/Wiekowski/1. Auflage), SdKfz 222 (GPM), RV Celtic Voyager (papershipwright), KNM Thor Heyerdahl (ecardmodels.com)

Frömel Rudolf

Intermediate

• "Frömel Rudolf" is male

Date of registration: Feb 18th 2009

Occupation: Frühpensionist

• Send private message

2

Sunday, September 13th 2015, 4:10pm

Hab ich sende mir deine Add und ich schicke

nävchen

Master

• "nävchen" started this thread

Date of registration: Aug 7th 2004

• Send private message

3

Tuesday, September 15th 2015, 12:02pm

Vielen Dank an Frömel Rudolf und Wilfried für die Unterstützung. In der PDF-Datei fand ich dann auch den Hinweis, wo der Bogen herstammt:

http://www.shop-027.de/shop9-p142h1s19-B…ros-Center.html

Gruß

Nävchen
In der Werft: Kombifrachter Schwan (HMV/Piet/1. Auflage), Kanonenboot Panther (HMV/Wiekowski/1. Auflage), SdKfz 222 (GPM), RV Celtic Voyager (papershipwright), KNM Thor Heyerdahl (ecardmodels.com)

• "modellschiff" is male

Date of registration: Dec 20th 2006

Occupation: Pensionär

• Send private message

4

Wednesday, September 16th 2015, 11:15am

Hallo,
der Maßstab liegt bei 1:120.
Ulrich

1 user apart from you is browsing this thread:

1 guests