This website uses cookies. By continuing to use our site you declare your agreement. More Information

Dear visitor, welcome to Kartonbau.de - Alles rund um Papiermodelle, Kartonmodellbau und Bastelbogen. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Maxe

Sage

• "Maxe" is male

Date of registration: Mar 20th 2009

Occupation: Werkzeugmacher

• Send private message

81

Sunday, March 16th 2014, 12:09pm

Alter Schwede,
ein Silberdruck nötigt mir immer Respeckt ab. Bei meinem einzigen Silberdruck Su-7 oder 9 von GPM waren nur Klebereste und meine Fingerabdrücke das Beste am Modell, nie wieder Silberdruck.
Du hast das aber perfekt hinbekommen. Auch die elegante Form kommt gut rüber.

Do Swidanja Mücke

• "Gerald Friedel" is male

Date of registration: Jun 4th 2006

• Send private message

82

Sunday, March 16th 2014, 3:37pm

Hallo Mücke,

Glückwunsch zum Roll-Out Deiner Su-15. Es ist ein toll gebautes Modell. Prima...

Offtopic:
Na Wanni, schnell genug...
Ach, der Friedel kann das Piesacken nicht lassen...
Ontopic
Herzliche Grüße
Gerald

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ua mau ke ea o ka āina i ka pono

mücke

Professional

• "mücke" is male
  • "mücke" started this thread

Date of registration: Aug 26th 2011

Occupation: Monteur

• Send private message

83

Sunday, March 16th 2014, 6:20pm

Danke. :thumbsup: . Hätte auch nicht gedacht das sie so gut wird. Es gab eigentlich auch keine Probleme mit der Passgenauigkeit.
Galleriebilder gibt es nächstes WE.