This website uses cookies. By continuing to use our site you declare your agreement. More Information

Dear visitor, welcome to Kartonbau.de - Alles rund um Papiermodelle, Kartonmodellbau und Bastelbogen. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Leif Ohlsson

Professional

• "Leif Ohlsson" started this thread

Date of registration: Dec 21st 2004

Occupation: Retired

• Send private message

1

Friday, June 6th 2008, 1:28pm

Stinson Sentinel 1/72 by Kampfflieger

Roman Vasyliev has produced a 1/72 Stinson Sentinel for a contest going on over at Papermodelers.com. You could get it from der Kampffliegers own site.

But how, I wonder, now that I qualified for mine...

Anyway, I'll be happy to look over the design of this pretty aircraft.

Leif
Leif Ohlsson has attached the following image:
  • sentinel4-web.jpg
Dankbar für die Gelegenheit auf Englisch schreiben zu dürfen, kann aber Antworten problemlos auf Deutsch lesen.

This post has been edited 4 times, last edit by "Leif Ohlsson" (Jun 11th 2008, 11:01am)

2

Friday, June 6th 2008, 11:45pm

moinmoin

obwohl ich ja eher Jet´s mag, habe auch ich mir diesen kleinen Flieger(1:72)
von Roman Vasiliyev (Kampfflieger) heruntergeladen. Ein schöner kleiner Flieger =D> =D>
Eine mail an Herrn Vasiliyev reicht schon und man bekommt dann eine Pdf-Datei zum herunterladen.

Gruß aus Hamburg

Norbert

Die I-Adresse siehe den Beitrag von Leif.
Dort gibt es auch noch einige Modelle nach dem Motto Luft46
Glashaus
G-91 1:200 ruht immer noch
Norberts Modellbauseite

Elger Esterle

Unregistered

3

Saturday, June 7th 2008, 11:20am

Nicht zu vergessen, das "Buch" (24 Seiten) "LOST EAGLES", das es ebenfalls durch ne einfache E- Mail an Roman gratis gibt.

Sehr schön gemacht. SW-Fotos plus Skizzen zu jedem Flugzeug.
Am Ende Farbskizzen (Seitenansichten) und als Abschluss noch das Modell einer Aviatic 30.40 in 1:72.

Das Buch ist auf englisch geschrieben.
Elger Esterle has attached the following image:
  • eagles.jpg

1 user apart from you is browsing this thread:

1 guests

Social bookmarks