This website uses cookies. By continuing to use our site you declare your agreement. More Information

Dear visitor, welcome to Kartonbau.de - Alles rund um Papiermodelle, Kartonmodellbau und Bastelbogen. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

• "Peter P." is male
  • "Peter P." started this thread

Date of registration: Feb 22nd 2006

Occupation: Garagengnomhasser

• Send private message

1

Tuesday, August 21st 2007, 12:28pm

Stephansdom, Verlag Regenbogen, ohne maßstab

hier handelt es sich um einen bogen der als "katholische zeitschrift für mädchen und buben" 1991 herauskam.
nun dazu gibts nicht viel zu sagen,das dach ist schön bunt,der rest sieht aus als hätte es jemand schnell mit dem bleistift gemalt und anschliessend schlecht kopiert....
8 doppelseiten,davon 2 mit anleitung, format a4,damaliger preis 75 cent.
konstruktion: christian gugganig, karl schnabl
Peter P. has attached the following images:
  • 1.jpg
  • 2.jpg
  • 3.jpg

Ist Rechtschreibschwäche und grenzenlose Blödheit abmahnfähig?

This post has been edited 1 times, last edit by "Peter P." (Aug 21st 2007, 12:30pm)

Christian Biskup

Unregistered

2

Saturday, September 8th 2007, 3:45pm

Ich weiß nicht warum aber das Modell sagt mir sehr zu....MACH EINEN BAUBERICHT!!!! :D

• "Manfred Hochmeister" is male

Date of registration: Apr 9th 2007

• Send private message

3

Saturday, November 10th 2007, 7:14am

RE: Stephansdom, Verlag Regenbogen, ohne maßstab

Hallo Peter
Tolle Sache, schon begonnen?
Bitte melde Dich bei mir.
Manfred Hochmeister
Manfred

This post has been edited 2 times, last edit by "Manfred Hochmeister" (Nov 10th 2007, 7:16am)

1 user apart from you is browsing this thread:

1 guests

Social bookmarks