This website uses cookies. By continuing to use our site you declare your agreement. More Information

Dear visitor, welcome to Kartonbau.de - Alles rund um Papiermodelle, Kartonmodellbau und Bastelbogen. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Martin Hofstetter

Intermediate

• "Martin Hofstetter" is male
  • "Martin Hofstetter" started this thread

Date of registration: Apr 24th 2008

Occupation: Fahrradhändler

• Send private message

1

Saturday, August 1st 2009, 9:20pm

Stardust / Perry Rhodan

Hallo Kartonistinnen und Kartonisten

heute möchte ich euch mein neustes Werk zeigen. Es ist die Stardust aus der Perry Rhodan Serie, entwickelt und konstruiert von Martin Sänger, realisiert von Marco Scheloske. An dieser Stelle bedanke ich mich bei den Beiden herzlich für dieses tolle Modell.
Es handelt sich bei der Stardust um mein zweites fertig gebautes Modell und ich habe einige neue Techniken, die ich Dank diesem Forum gelernt habe, angewandt. (Kantenfärben zum Beispiel)

Ich hoffe Sie gefällt euch
Martin
Martin Hofstetter has attached the following images:
  • P8010033.jpg
  • P8010035.jpg
  • P8010037.jpg
  • P8010038.jpg
  • P8010039.jpg
Fertig :
Supermarine Spitfire / 1:33 / GELI Classic
Diorama mit Bücker 133 Jungmeister (U-63) / 1:33 / Paper-Model
Star Trek Voyager Season 6 Episode 5 "ALICE" / 1:37 / Christine
Schloss Himeji / 1:160 / Schreiber
McDonnell Douglas - Boeing F/A-18 AETE / 1:60 / Stahlhart Papercraft
Arado AR-196 A3 / 1:33 / Modelik // Stardust - Perry Rhodan / M. Sänger - M. Scheloske // Raumfähre Buran mit Energia / 1:96 / L.Cherkashyn

In Arbeit :

MQ-1 Predator UAV / 1:33 / Modelik

1 user apart from you is browsing this thread:

1 guests

Social bookmarks