This website uses cookies. By continuing to use our site you declare your agreement. More Information

Dear visitor, welcome to Kartonbau.de - Alles rund um Papiermodelle, Kartonmodellbau und Bastelbogen. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

1

Thursday, May 24th 2007, 3:12pm

SOC gesucht!

Moin zusammen,
wie sagt mein Sohn immer: Is nix, wenn man alt wird!
Irgendwo gab es vor nicht all zu langer Zeit hier im Forum einen Download einer überarbeiteten Möwe-SOC in 1:250. Ich habe das damals mit Interesse zur Kenntnis genommen und so für mich gedacht: Dat is wat för din SAN FRANCISCO. Nun ist das Schiff fast fertig, man überlegt, was noch fehlt und der Blick fällt auf die leeren Katapulte. Sch...., wo war das noch? ?(
Ich bin sicher, alle anderen wissen, wo ich das Ding finden kann. Für einen kleinen Tipp wäre ich also unheimlich dankbar.
Beste Grüße aus dem sonnigen Hamburg und besten Dank im Voraus
Fiete

• "MichiK" is male

Date of registration: May 3rd 2004

• Send private message

2

Thursday, May 24th 2007, 3:14pm

Curtiss SOC-3 Seagull

...und dann in die Download Abteilung!

Michi
ROMANES EVNT DOMVS !

3