This website uses cookies. By continuing to use our site you declare your agreement. More Information

Dear visitor, welcome to Kartonbau.de - Alles rund um Papiermodelle, Kartonmodellbau und Bastelbogen. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Clipper

Intermediate

• "Clipper" is male
  • "Clipper" started this thread

Date of registration: Feb 23rd 2006

Occupation: Angestellter

• Send private message

1

Saturday, July 1st 2006, 6:02pm

schon gesehen ?

Hallo Freunde,
GPM kündigt folgende Modelle an:
Zerstörer Z 1 Leberecht Maaß
Torpedoboot T 22
Us-Geleitzerstörer Chiddingfield (scheint eine weitere Ausgabe der Badsword zu sein)
Also es tut sich was
Grüsse aus den Norden
Clipper

Kartonkapitän

Professional

• "Kartonkapitän" is male

Date of registration: May 11th 2006

Occupation: Freiherr

• Send private message

2

Saturday, July 1st 2006, 8:49pm

GPM-Novität?

=D>Na also, auf ein Modell der Torpedoboote T 22-36 warte ich schon seit Äonen (nämlich seit ich zum erstenmal die Jaguar von den Wilhelmshavener Modellbaubogen fertig hatte,- ist also gut 45 Jahre her :rolleyes:!) und bin jetzt sehr gespannt, wie das Ding denn anzusehen sein wird... Das bisher einzige Modell war T 24 als eine Beigabe zu dem Zerstörer Z 32 im Maßstab 1:400 von JSC - zu klein für meine Sammlung :(.

Einen schönen Sonntag wünscht
8)
der Kartonkapitän
Ich schnipsel mit Schere, ich klebe und falz';
das is zwar nur Schimäre, doch mich unterhalt's! :P(frei nach Johann Nestroy)

1 user apart from you is browsing this thread:

1 guests

Social bookmarks