This website uses cookies. By continuing to use our site you declare your agreement. More Information

Dear visitor, welcome to Kartonbau.de - Alles rund um Papiermodelle, Kartonmodellbau und Bastelbogen. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

• "pausenaufsicht" started this thread

Date of registration: Apr 21st 2010

• Send private message

1

Wednesday, April 21st 2010, 6:57pm

Schloss Chambord

Hallo,
Auf der Suche im Internet nach einem Papiermodell von Schloss Chambord bin ich auf dieses Forum gestossen.

Kann mir einer vielleicht weiterhelfen und mir sagen von wo ich die Papierbögen beziehen kann?

Danke für eure Hilfe!

Gruß
Pausenaufsicht

Ps: Falls Netikette hier im Forum, bin 32 Jahre, gelernter Technischer Zeichner, Dipl.-Ing. Bau, FFM

This post has been edited 1 times, last edit by "pausenaufsicht" (Apr 21st 2010, 7:00pm)

nävchen

Master

Date of registration: Aug 7th 2004

• Send private message

2

Wednesday, April 21st 2010, 7:22pm

RE: Schloss Chambord

Moin Pausenaufsicht!
Das Schloß kannst Du direkt beim Verlag bestellen. Laut Web-Site ist der Versand innerhalb Europas kostenlos.
http://www.instantdurable.com

Gruß
Nävchen
In der Werft: Kombifrachter Schwan (HMV/Piet/1. Auflage), Kanonenboot Panther (HMV/Wiekowski/1. Auflage), SdKfz 222 (GPM), RV Celtic Voyager (papershipwright), KNM Thor Heyerdahl (ecardmodels.com)

1 user apart from you is browsing this thread:

1 guests

Social bookmarks