This website uses cookies. By continuing to use our site you declare your agreement. More Information

Dear visitor, welcome to Kartonbau.de - Alles rund um Papiermodelle, Kartonmodellbau und Bastelbogen. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

droddl

Trainee

• "droddl" started this thread

Date of registration: Sep 5th 2006

• Send private message

1

Saturday, January 6th 2007, 10:02am

Renova-Radlader

Heyho...

Auf der Renova-Homepage gibts neuigkleiten und jede Menge Bilder vom bald erscheinenden? Radlader zu sehen. Leider bin ich des Polnischen nicht mächtig und kann nicht herausfinden, was da in den News steht. Kann mir da vielleicht jemand von euch helfen?

bye Flo
Im Bau:

TKW 1:25 (Orlik)

Fertiggestellt:

T-28 1:25 (Draf-Model)

• "eskatee" is male
  • "eskatee" has been banned

Date of registration: Mar 12th 2005

• Send private message

2

Saturday, January 6th 2007, 2:20pm

RE: Renova-Radlader

Hoi Flo,

Mit Hilfe einer Uebersetzungsmaschine liess sich daraus destiliieren, dass es Verspaetung gibt mit der Veroeffentlichung....

groetjes,
Gert
Kartonbau.de dein Forum!
Kartonbau.de It's Yours!
Kartonbau.de Jouw Forum!

colin

Trainee

• "colin" is male

Date of registration: Jul 13th 2007

• Send private message

3

Friday, July 13th 2007, 10:55pm

RE: Renova-Radlader

Hallo

da ich auch des polnischen nicht maechtig bin, kann mir jemand sagen welchen Masstab der Radlader haben soll?

Gruss Christian aus Steinen :D

1 user apart from you is browsing this thread:

1 guests

Social bookmarks