This website uses cookies. By continuing to use our site you declare your agreement. More Information

Dear visitor, welcome to Kartonbau.de - Alles rund um Papiermodelle, Kartonmodellbau und Bastelbogen. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Albert Weigl

Intermediate

• "Albert Weigl" is male
  • "Albert Weigl" started this thread

Date of registration: Oct 1st 2006

• Send private message

1

Friday, October 20th 2006, 8:51pm

Rally Dakar Fahrzeuge

Hallo Freunde,

Habe eine Seite mit eine Menge von Rally-Fahrzeugen Paris-Dakar
zum Download entdeckt.

Siehe unter www.Marathonrally.com/marathon_dakar/

Unter Gimmicks findet Ihr eine Menge Modelle

Gruß aus Regensburg, kurz vor Dienstbeginn.

Gruß Albert

This post has been edited 5 times, last edit by "Albert Weigl" (Oct 20th 2006, 8:58pm)

kitifixi

Intermediate

• "kitifixi" is male

Date of registration: Nov 17th 2006

Occupation: Lehrer i.R.

• Send private message

2

Sunday, December 10th 2006, 10:55pm

Hallo,
hier noch eine Ergänzung zum Thema "Rallye Dakar". Ich habe die Modelle zwar nicht alle gesichtet und verglichen mit Deiner "Fundseite", möchte aber meinen Fund hinzufügen. Vielleicht ist doch manch Firmen-Truck dabei, der auf Deiner Seite fehlt ;)
Auf jeden Fall brillieren beide Modell-Seiten durch großen Farbreichtum der "Truck-Bemalung".

Hier meine "Fundsache":

Der Link wurde entfernt, da die Seite unerlaubter Weise Modelle unseres Mitglieds racepaper verwendet und "lediglich" mit anderen Sponsorenaufdrucken versieht. René Blank

Gute Klebe-Fahrt wünscht

Kitifixi
So lang' ich lebe, werd' ich klebe.

1 user apart from you is browsing this thread:

1 guests

Social bookmarks