This website uses cookies. By continuing to use our site you declare your agreement. More Information

Dear visitor, welcome to Kartonbau.de - Alles rund um Papiermodelle, Kartonmodellbau und Bastelbogen. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

peterb

Intermediate

• "peterb" is male
  • "peterb" started this thread

Date of registration: Oct 25th 2008

Occupation: Selbständig

• Send private message

1

Tuesday, October 12th 2010, 10:30pm

PS93 Delta MultiCraft 1000 (1:200)

Mein Admiral Hipper liegt im Dock und wartet geduldig auf den Weiterbau, nur mir ist im Moment nicht danach, also muß er warten - ihr werdet diesen Zustand sicherlich kennen

Jetzt hab ich endlich das Free-Downloadmodell PS93 Delta MultiCraft 1000 von Paper-Shipwright auf 1:200 umskaliert und auf 160g-Papier ausgedruckt.
Das Ergebniss ist nicht mal so schlecht geworden - seht es euch einfach an.

LG
Peter
peterb has attached the following images:
  • PICT0742.jpg
  • PICT0743.jpg
  • PICT0744.jpg
  • PICT0745.jpg
  • PICT0746.jpg
  • PICT0747.jpg
  • PICT0748.jpg
  • PICT0749.jpg

This post has been edited 1 times, last edit by "peterb" (Oct 13th 2010, 12:13pm)

claus_p_j

Professional

• "claus_p_j" is male

Date of registration: Oct 3rd 2008

Occupation: Descheck vom Dienst

• Send private message

2

Wednesday, October 13th 2010, 8:23am

Ich hab das selbst vor einiger Zeit gebaut. Aber wie Du es aufgepeppt hast - Super!!
Sehr schön, bravo!

peterb

Intermediate

• "peterb" is male
  • "peterb" started this thread

Date of registration: Oct 25th 2008

Occupation: Selbständig

• Send private message

3

Wednesday, October 13th 2010, 5:50pm

Danke Claus!

Muß sagen, das es recht einfach zu bauen war. Für so zwischendurch ein ideales Modell - schnell, sicher praxisgerecht sozusagen ;-)

LG
Peter

1 user apart from you is browsing this thread:

1 guests

Social bookmarks