This website uses cookies. By continuing to use our site you declare your agreement. More Information

Dear visitor, welcome to Kartonbau.de - Alles rund um Papiermodelle, Kartonmodellbau und Bastelbogen. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Jarski

Trainee

• "Jarski" started this thread

Date of registration: Mar 20th 2004

• Send private message

1

Friday, March 26th 2004, 11:23pm

P-51D Mustang nr.1/2003 Kartonowy Arsenal

Witam

Dzisiaj juz ostatni model (jak na razie). Jest to P-51D Mustang nr.1/2003 z Kartonowego Arsenalu. Jak juz pisal Roinok, temu wydawnictwu mozna ufac prawie w ciemno. Model ten uchodzi za trudny i w moich odczuciach tak jest. Kredowy papier i srebrna farba powoduja skok tetna nawet u najbardziej cierpliwych.

Juz jest OK
Best regards
Jarski

This post has been edited 3 times, last edit by "Jarski" (Dec 11th 2005, 9:55pm)

Scorpio

Unregistered

2

Saturday, March 27th 2004, 12:54am

RE: P-51D Mustang nr.1/2003 Kartonowy Arsenal

@ Jarski

Hallo ,

Heute stelle ich schon meins letzten Modell vor (bis jetzt), es ist P51D Mustang von "Kartonowy Arsenal" Verlag. Wie schon Roinok geschrieben hat, dieser Verlag ist voll Vertrauens wert. Ich finde das Modell als schwieriger. Schönes Kreidepapier, silberne Farbe macht das Herz auch bei sehr geduldiger Modelbauer schneller schlägt

Übersetz.
Scorpio

This post has been edited 1 times, last edit by "Scorpio" (Mar 27th 2004, 12:39pm)

1 user apart from you is browsing this thread:

1 guests

Social bookmarks