This website uses cookies. By continuing to use our site you declare your agreement. More Information

Dear visitor, welcome to Kartonbau.de - Alles rund um Papiermodelle, Kartonmodellbau und Bastelbogen. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

• "Henryk" is male
  • "Henryk" started this thread

Date of registration: Sep 28th 2008

Occupation: Arzt

• Send private message

1

Friday, August 5th 2011, 5:33pm

Old Bridge Plans

Hallo zusammen,
hier etwas für die Liebhaber der Brücken, diese Adresse habe ich gerade auf kartonwork gefunden;
http://www.arkansashighways.com/historic…idge_plans.aspx
Ich war mir nur nicht so sicher, wo es auf Forum hingehört, bitte gegebenenfalls an die richtige Stelle verschieben...
Herzlichste Grüße
Henryk

Alle meine Flugzeugmodelle

wahnfried

Intermediate

• "wahnfried" is male

Date of registration: Feb 21st 2006

• Send private message

2

Friday, August 5th 2011, 9:09pm

Hallo Henryk,

der Link ist ja eine Goldgrube. Vielen Dank.

Grüße, Frank
Schokolade ist gut gegen Zähne :D

René Pinos

3,1415926535....

• "René Pinos" is male

Date of registration: Nov 6th 2005

Occupation: Indschinör

• Send private message

3

Saturday, August 6th 2011, 11:28am

Hallo Henryk,

der Link ist ja eine Goldgrube. Vielen Dank.

Grüße, Frank
fürwahr, fürwahr, da geht einem Maschinenbauer das Herz auf. Da gibt es auch einige Hebebrücken inklusive aller Zeichnungen und Plänen für die Antriebe.

Danke Henryk!

René
Weise ist, wer mehr Träume hat, als ihm die Realität zerstören kann. [indianisches Sprichwort]

• "Henryk" is male
  • "Henryk" started this thread

Date of registration: Sep 28th 2008

Occupation: Arzt

• Send private message

4

Saturday, August 6th 2011, 11:42am

Danke, ich habe Euch (Ingeniere, Techniker, Konstrukteure usw.) gerne Freude bereitet!
Und (Admin/Moderator) auf „Architektur“ könnte ich eigentlich auch selbst kommen. Ich habe mich irgendwie durch die ursprüngliche Suche nach einer Eisenbahnbrücke blenden lassen... ;(
Herzlichste Grüße
Henryk

Alle meine Flugzeugmodelle

1 user apart from you is browsing this thread:

1 guests

Social bookmarks