This website uses cookies. By continuing to use our site you declare your agreement. More Information

Dear visitor, welcome to Kartonbau.de - Alles rund um Papiermodelle, Kartonmodellbau und Bastelbogen. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

heribert

Ehrenmitglied

  • "heribert" is male
  • "heribert" started this thread

Posts: 1,229

Date of registration: Apr 21st 2004

Occupation: Selbstständig

  • Send private message

1

Friday, July 2nd 2004, 10:22am

Neues Logo und Aufkleber

Hallo liebe Mitglieder,

wie ihr sicher schon gesehen habt: Unser Forum hat nun ein neues Logo. Unser Mitglied Uwe hat sich die Arbeit gemacht für uns ein schöneres Logo zu entwerfen. Auf diesem Wege meinen herzlichen Dank an ihn, ebenso ein Danke an jeden, der sich schon die Mühe machte, ein neues Logo für das Forum zu erstellen.
Wir haben nun nicht nur ein neues Logo, sondern es gibt auch in naher Zukunft einen Aufkleber zum Thema: "Ich bin Kartonist", den Uwe ebenso entworfen hat.
Den Aufkleber gibt es bei mir für 1,30€ das Stück + 0,60€ Versandkosten. Eine kurze PN an mich und ich sende die Bankverbindung zurück.

Viele Grüße an Alle
herschar
heribert has attached the following image:
  • aufkleber.jpg
Ich klebe also bin ich. Glutino ergo sum.

in Arbeit: Modelik, Nr. 1/03, OL-49, 1:25
in Arbeit: GPM 205 Sd.Kfz.251/1 Ausf. C
auf der Werkbank: Proszenium "Urania" No.8 vom Verlag Scholz/Mainz 19.Jahrhundert

1 user apart from you is browsing this thread:

1 guests

Social bookmarks