This website uses cookies. By continuing to use our site you declare your agreement. More Information

Dear visitor, welcome to Kartonbau.de - Alles rund um Papiermodelle, Kartonmodellbau und Bastelbogen. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

• "Axel Huppers" is male
  • "Axel Huppers" started this thread

Date of registration: Apr 17th 2005

• Send private message

1

Sunday, November 6th 2005, 12:07am

Modellbauertreffen in Duisburg

Hallo Freunde der Schere,
am letzten Freitag dem 4.11. hatten wir in Duisburg - Rheinhausen unser regionales Treffen der Kartonmodellbauer. Es hat uns allen wieder großen Spaß gemacht und von 17:00 bis über 21:00 haben wir zusammen gesessen, Modelle besprochen und einfach nur geklönt. Ich habe nun einfach mal einige Bilder genommen und stelle sie hier ins Netz, ohne Wertung und Kommentar.
Ich freue mich als Veranstalter schon auf das nächste Mal, hoffentlich kriegen wir auf Dauer nur keine Platzprobleme in den vorhandenen Räumen.
Axel
Axel Huppers has attached the following images:
  • Bild1.jpg
  • Bild2.jpg
  • Bild3.jpg
  • Bild4.jpg
  • Bild5.jpg

• "Axel Huppers" is male
  • "Axel Huppers" started this thread

Date of registration: Apr 17th 2005

• Send private message

2

Monday, November 7th 2005, 2:36pm

RE: Modellbauertreffen in Duisburg

Moin Marcus!
Ich hab Dich auch schon richtig vermißt, aber vielleicht treffen wir uns ja bei "Modellbau West" in Rheinberg am 26. + 27.11. Oder vielleicht in Oberhausen auf der "Zamma" am 7. + 8.11.2006, ich würde mich sehr freuen.

Mach et jut
Axel

Jochen Kreitz

Unregistered

3

Tuesday, November 22nd 2005, 7:45pm

.

This post has been edited 1 times, last edit by "Jochen Kreitz" (Feb 4th 2014, 5:12pm)

Ernst

Sage

• "Ernst" has been banned

Date of registration: Feb 17th 2004

• Send private message

4

Tuesday, November 22nd 2005, 8:11pm

Hallo Axel,

Das sind ja gute Bilder =D> =D>

Wenn mehr so :) gemampf :) wird ist ja bald kein Platz für diese Kartonmodelle mehr vorhanden sein.

Grüße
Ernst
Bin jetzt ein GELIaner

1 user apart from you is browsing this thread:

1 guests

Social bookmarks