This website uses cookies. By continuing to use our site you declare your agreement. More Information

Dear visitor, welcome to Kartonbau.de - Alles rund um Papiermodelle, Kartonmodellbau und Bastelbogen. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

stbroedel

Trainee

• "stbroedel" is male
  • "stbroedel" started this thread

Date of registration: Sep 16th 2004

• Send private message

1

Saturday, June 11th 2005, 10:23pm

MODELIK "Iron Duke"

Hilfe,
hab mir die "Iron Duke vom Verlag MODELIK zugelegt. Doch ich mußte feststellen, daß in dem gesamten Bogen kein Ständer dabei ist. Kann mir einer helfen? Gibts da was als Download?

MfG stbroedel

Date of registration: Apr 24th 2005

• Send private message

2

Sunday, August 21st 2005, 7:51am

Hallo stbroedel,

ganz andere Frage in diesem Zusammenhang: Wie sind Druck und Detaillierung des Modells. Ich habe gehört, dass die Iron Duke von Hotkin entworfen wurde, der für GPM zwei russische Schiffe gemacht hat, die beachtenswert sind.
Kannst du einen Bogen von der Iron Duke einscannen und hier zu Anschauen einstellen?

Zaphod

Navarin

Trainee

• "Navarin" is male

Date of registration: Aug 25th 2004

• Send private message

3

Friday, September 2nd 2005, 9:28pm

Date of registration: Apr 24th 2005

• Send private message

4

Saturday, September 3rd 2005, 7:00am

Hallo Navarin,

vielen Dank, sieht gut aus, ganz der Riurik zu vergleichen !

Robur

1 user apart from you is browsing this thread:

1 guests

Social bookmarks