This website uses cookies. By continuing to use our site you declare your agreement. More Information

Dear visitor, welcome to Kartonbau.de - Alles rund um Papiermodelle, Kartonmodellbau und Bastelbogen. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

1

Sunday, July 31st 2011, 6:35pm

Modelarz Kartonowy 1-4/2010 PLZ P. 11c

Hallo Freunde!

Hier noch eine kurze Vorstellung meines heutigen Kaufes in Polen, eine Neuauflage der Ausgabe 9/2003 Maly Modelarz PZL P.11c. Der Konstrukteur ist der bekannte Pawel Mistewicz. Er hat seine Konstrution wie Ihr seht, nicht nur an MM, sondern auch an den mir bisher unbekannten Verlag Modelarz Kartonowy verkauft. Wie ich festgestellt habe, die identische Produktion. Die Aufmachung des Bogens mit Hochglanzcover und hochwertigem Papier bzw. Karton macht einen gediegenen Eindruck. Nun die Bilder.

Viele Grüße!

Steffen
Black Hole has attached the following images:
  • .....jpg
  • IMGP2410.JPG
  • IMGP2412.JPG
  • IMGP2413.JPG
  • IMGP2414.JPG
  • IMGP2416.JPG
Alles ist möglich!

1 user apart from you is browsing this thread:

1 guests