This website uses cookies. By continuing to use our site you declare your agreement. More Information

Dear visitor, welcome to Kartonbau.de - Alles rund um Papiermodelle, Kartonmodellbau und Bastelbogen. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

tejfit

Trainee

• "tejfit" is male
  • "tejfit" started this thread

Date of registration: Aug 21st 2004

Occupation: ucze sie

• Send private message

1

Saturday, October 2nd 2004, 10:47am

MM 1-2/2004 Cutty Sark

Czesc

niedawno robilem duze zakupy i oto kolejny z moich nowych modeli. Jest to kliper herbaciany wydany w skali 1:150. Skala jest dziwna ale model w wycinance wyglada bardzo dobrze. Zreszta zobaczcie sami.

Hallo,
Nicht so lange her habe ich eine größere einkaufen gemacht. Hier ein von meine neuen Modellen. Maßstab 1: 150. Maßstab bisschen merkwürdig aber die Baubogen sehen gut. Schau Ihr selbst
tejfit has attached the following image:
  • Cutty Sark.jpg

tejfit

Trainee

• "tejfit" is male

• Send private message

2

Saturday, October 2nd 2004, 10:49am

Rysunkow jwst bardzo malo, a szczegolnie jesli chodzi o schematy olinowania, ale mysle ze powinno wystarczyc.
Sehr wenig Montagezeichnungen besonders von Takelung, aber ich glaube die sollen reichen
  • Cutty Sark 2.jpg

tejfit

Trainee

• "tejfit" is male

• Send private message

3

Saturday, October 2nd 2004, 10:51am

Model jest bardzo szczegolowy. Jest duzo malych czesci, tak ze jest co sklejac. Niestety na zdjeciu nie widac tegoo tak dobrze.
Das Modell ist sehr detailliert, sehr viele Kleinteilen. Leider auf dem Foto sieht man das nicht so gut
  • Cutty Sark 3.jpg

1 user apart from you is browsing this thread:

1 guests

Social bookmarks