This website uses cookies. By continuing to use our site you declare your agreement. More Information

Dear visitor, welcome to Kartonbau.de - Alles rund um Papiermodelle, Kartonmodellbau und Bastelbogen. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Kathrin

Trainee

• "Kathrin" is female
  • "Kathrin" started this thread

Date of registration: Jun 21st 2005

• Send private message

1

Tuesday, February 28th 2006, 7:17pm

Mini Cooper mit Gummimotor: Wo hab ich den bloß her?

Hallo,

ich hab hier 2 Bögen, bei denen ich leider vergessen habe wo ich die runtergeladen habe.

Ein Bogen ist ein Mini Cooper mit Gummimotor (auf jedenfall soll das wohl ein Aufziehauto ergeben), außerdem noch ein anderes Auto ebenfalls mit Gummimotor. Kann mir jemand helfen, die Downloadseiten wiederzufinden? Ich glaube es waren Japanische Seiten, bin mir aber nicht mehr sicher. Ohne Bilder und Anleitung kann ich das beim besten Willen nicht zusammenbauen.

Vielen Dank,
Kathrin

benton

Trainee

• "benton" is male

Date of registration: May 2nd 2004

Occupation: Vermesser / Hydrograph / EntwicklungsIngenieur

• Send private message

2

Tuesday, February 28th 2006, 9:16pm

Hallo,

ich würde auf die folgende Seite tippen:
http://www.geocities.jp/kikousya290821/dlm.html

Viele Grüße

Volker
alias Benton

PS.: Ein Baubericht wäre echt super.

This post has been edited 1 times, last edit by "benton" (Feb 28th 2006, 9:17pm)

Kathrin

Trainee

• "Kathrin" is female
  • "Kathrin" started this thread

Date of registration: Jun 21st 2005

• Send private message

3

Wednesday, March 1st 2006, 12:16am

Danke.
Das ist er.

Jetzt muss ich mich nur noch genau damit auseinandersetzen wie man das Ding baut. Und dann jemanden finden, der mir regelmäßig seine Digicam leiht, sonst wird das nix mit Baubericht.

Kathrin

1 user apart from you is browsing this thread:

1 guests

Social bookmarks