This website uses cookies. By continuing to use our site you declare your agreement. More Information

Dear visitor, welcome to Kartonbau.de - Alles rund um Papiermodelle, Kartonmodellbau und Bastelbogen. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

• "Hans Jörg Müller" is male
  • "Hans Jörg Müller" started this thread

Date of registration: Apr 6th 2010

Occupation: ...hält mich vom Basteln ab...

• Send private message

1

Wednesday, January 4th 2017, 10:08am

Marienkirche in Hainholz 1:120

Hallo zusammen,

ich möchte euch heute auf einen Download von Stahlhart papercraft aufmerksam machen:

Die Marienkirche in Hainholz im Maßstab 1:120.

copyright STAHLHART papercraft

Das Modell steht in in drei verschiedenen Bauzuständen (1828, 1910, 2016) in jeweils 2 Schwierigkeitsstifen zur Verfügung.
Und hier gibt's den Download: Marienkirche

Ein recht herzliches Danke schön an Christoph Stahl.

LG Hans Jörg
"Mental Hospitals are full of people who believe Alternate Facts." (irgendwo im Internet gelesen...)

1 registered user thanked already.

Users who thanked for this post:

holzwurm007 (08.06.2017)

Wopi

Trainee

• "Wopi" is male

Date of registration: Apr 2nd 2010

Occupation: Beschäftigter

• Send private message

2

Wednesday, January 4th 2017, 1:12pm

Danke!

Danke für den Hinweis an Hans-Jörg Müller und Herrn Christoph Stahl für die Konstruktion und die Freigabe zum Download!

Gruß

Wolfgang
Wo

• "modellschiff" is male

Date of registration: Dec 20th 2006

Occupation: Pensionär

• Send private message

3

Wednesday, January 4th 2017, 1:53pm

Hallo,
es gefällt mir, dass man die Kirche in mehreren Ausfü+hrungen bauen und somit ihre baugeschichtliche Entwicklung dokumentieren kann.
Ulrich

1 user apart from you is browsing this thread:

1 guests

Social bookmarks