This website uses cookies. By continuing to use our site you declare your agreement. More Information

Dear visitor, welcome to Kartonbau.de - Alles rund um Papiermodelle, Kartonmodellbau und Bastelbogen. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Wursti

Trainee

• "Wursti" started this thread

Date of registration: Jul 17th 2006

• Send private message

1

Thursday, July 20th 2006, 8:19pm

Kostenlose Stadien?

Hallo,

ich wollte mal fragen ob es irgendwo kostenlose Stadien gibt? Dabei ist es egal ob es Fussball, Baseball oder Football-Stadien sind. Auch Basketball-Hallen würden mich interessieren - eigentlich halt alle möglichen Arten von Sportstätten. Wäre super wenn ihr mir weiter helfen könntet.

Gruß,
Wursti

This post has been edited 2 times, last edit by "Wursti" (Jul 20th 2006, 8:20pm)

Date of registration: Oct 10th 2005

• Send private message

2

Thursday, July 20th 2006, 9:00pm

Moin Wursti,

schaue mal bei www.papertoys.com - da gibt es mindestens das Wrigley Field Baseballstadion.

Viele Grüsse
Michael

Frank Kelle

Professional

• "Frank Kelle" is male

Date of registration: Oct 18th 2005

Occupation: Selbstständig

• Send private message

3

Thursday, July 20th 2006, 9:21pm

Stadien

Nabend der Herr,
auf der Fix+Foxi Seite wäre noch das Endspielstadion von 1982 Santiago de Bernabeu im kostenlosen Download.
Guckst Du hier: http://www.kaukapedia.com/index.php/Bast…ago_de_Bernabeu
Frank

Wursti

Trainee

• "Wursti" started this thread

Date of registration: Jul 17th 2006

• Send private message

4

Thursday, July 20th 2006, 10:53pm

DANKE!

Vielleicht kommen ja ncoh ein paar Stadien hinzu.

Gruß,
Wursti

1 user apart from you is browsing this thread:

1 guests

Social bookmarks