[GALERIE] Jsc T24 1:400

This website uses cookies. By continuing to use our site you declare your agreement. More Information

Dear visitor, welcome to Kartonbau.de - Alles rund um Papiermodelle, Kartonmodellbau und Bastelbogen. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Meffes

Intermediate

• "Meffes" is male
  • "Meffes" started this thread

Date of registration: Jun 20th 2005

Occupation: Programmierer

• Send private message

1

Tuesday, September 6th 2005, 8:08pm

Jsc T24 1:400

Hallo!

Hier ist es nun, mein 2. Schiff in Karton. Die Bilder sind zwar nicht besonders gut, aber ich habe Probleme, das mit meiner (billig) Kamera besser hinzubekommen. Ich habe mich aber trotzdem entschlossen, die Bilder einzustellen, zumal es sich hier mal um ein "anderes" Modell der grauen Flotte handelt, und obwohl die Bauausführung nicht sehr professionell ist. Der Bau hat aber trotzdem Spaß gemacht, was für mich die Hauptsache ist!
Meffes has attached the following image:
  • MLNA0005.jpg
Gruß
Matthias

Ein gerechter Mensch ist nicht derjenige, der keine Ungerechtigkeit begeht, sondern der, welcher, wenn er ungerecht sein könnte, es nicht sein will.

Meffes

Intermediate

• "Meffes" is male
  • "Meffes" started this thread

Date of registration: Jun 20th 2005

Occupation: Programmierer

• Send private message

2

Tuesday, September 6th 2005, 8:10pm

RE: Jsc T24 1:400

Noch eins
Meffes has attached the following image:
  • MLNA0004.jpg
Gruß
Matthias

Ein gerechter Mensch ist nicht derjenige, der keine Ungerechtigkeit begeht, sondern der, welcher, wenn er ungerecht sein könnte, es nicht sein will.

1 user apart from you is browsing this thread:

1 guests

Social bookmarks