This website uses cookies. By continuing to use our site you declare your agreement. More Information

Dear visitor, welcome to Kartonbau.de - Alles rund um Papiermodelle, Kartonmodellbau und Bastelbogen. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Hyglo

Trainee

• "Hyglo" is male
  • "Hyglo" started this thread

Date of registration: Jan 23rd 2006

• Send private message

1

Monday, August 7th 2006, 10:25am

Information zu diesem Schiff?

Hallo Leute!
Da in diesem Forum viele Schiffs - interessierte Leute verkehren, probiere ich hier zu einem Schiff Auskunft zu erhalten.
Dieser algerische Tanker "Larbi Ben M'Hidi" hat vergangene Woche bei Blohm & Voss in Hamburg angelegt.
Weiß jemand mehr über dieses Schiff, wie z.B. Abmessungen, Grund des Aufenthaltes, etc?
Ist zwar nicht so wichtig, ich hätte nur gern auch über dieses Schiff mehr gewusst, nachdem ich mir im Internet informationen über die anderen großen Schiffe im Hamburger Hafen besorgt habe.
Hyglo has attached the following image:
  • tanker.jpg

1 user apart from you is browsing this thread:

1 guests

Social bookmarks