This website uses cookies. By continuing to use our site you declare your agreement. More Information

Dear visitor, welcome to Kartonbau.de - Alles rund um Papiermodelle, Kartonmodellbau und Bastelbogen. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Ernst

Sage

• "Ernst" has been banned
  • "Ernst" started this thread

Date of registration: Feb 17th 2004

• Send private message

1

Saturday, January 7th 2006, 12:21am

HMS Hood

Hallo Freunde,

hier habe ich eine Seite über das Schlachtschiff HMS Hood gefunden meines Erachtens sehr zu Empfehlen. Auch mit Bilder der Hodd am Meeresboden.

www.hmshood.com

Grüße
Ernst
Bin jetzt ein GELIaner

Piet

Konstrukteur - Kommerziell

• "Piet" is male

Date of registration: Aug 22nd 2004

Occupation: Konstukteur

• Send private message

2

Saturday, January 7th 2006, 6:08am

HMS Hood

Moin Moin aus Hamburg!

Das 3D-Modell, so wie es Thomas Schmid darstellt, wurde für die Animationen im Cameron-Dokumentationsfilm benutzt.
Basis dafür war übrigens mein 3D-Modell für die Bauanleitung des Bismarck-Bogens, die er von mir erhielt (steht auch in der Einführung seiner Seite).
Bei der Gelegenheit erhielt ich von ihm seine 3D-Dateien der HMS Hood... :rolleyes:.....man kann ja schon mal träumen...
Schönes Wochenende
wünscht Euch

Piet

1 user apart from you is browsing this thread:

1 guests

Social bookmarks