This website uses cookies. By continuing to use our site you declare your agreement. More Information

Dear visitor, welcome to Kartonbau.de - Alles rund um Papiermodelle, Kartonmodellbau und Bastelbogen. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

sy-schiwa

Professional

• "sy-schiwa" is male
  • "sy-schiwa" started this thread

Date of registration: Jul 13th 2010

Occupation: Tischler, Bauingenieur, Rentner

• Send private message

1

Wednesday, July 3rd 2013, 11:36pm

HAMMONIA (Passat) gesucht! (ERLEDIGT)

Moin zusammen,

aufgrund meiner langjährigen Segelauszeit oder sonstiger unerklärlicher Ursachen habe ich den Erwerb des Modells "Hammonia" vom Passat-Verlag schlichtweg verpasst.

In den 80er Jahren hatte ich ein schwimmfähiges Modell begonnen, das inzwischen leider den Weg alles Irdischen gegangen ist.

Irgendwann ist die Segelei vorbei und dann möchte ich mich wieder dem Kartonmodellbau widmen. Da steht die "Hammonia" gaaanz weit oben.

Hiermit möchte ich anfragen, ob jemand bereit ist, mir sein Exemplar zu verkaufen.
Als Gegenleistung kann ich mir auch vorstellen, mich von einigen Modellen aus meiner Sammlung Grauer zu trennen.

Beste Grüße aus Hannover,

Manfred

This post has been edited 1 times, last edit by "sy-schiwa" (Jul 4th 2013, 4:23pm) with the following reason: Habe ein Angebot erhalten!

1 user apart from you is browsing this thread:

1 guests