This website uses cookies. By continuing to use our site you declare your agreement. More Information

Dear visitor, welcome to Kartonbau.de - Alles rund um Papiermodelle, Kartonmodellbau und Bastelbogen. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Thomas Stickler

Professional

• "Thomas Stickler" is male
  • "Thomas Stickler" started this thread

Date of registration: Jun 6th 2006

• Send private message

1

Monday, May 30th 2011, 8:50am

GPM Nr. 65 Mil Mi-28 Havoc

... einen hab ich noch:

ein Projekt das zwar nahe am einstampfen dran war, aber doch noch die Serienreife schaffte. Die Entwicklung startete irgendwann in den 1970er, Erstflug des Protoypen war 1982, bis 2015 sollen satte 67 Stück zur Auslieferung geplant sein... gut Ding braucht eben Weile :D

Dieser Bogen ist bereits dritte Auflage von GPM. Soweit ich weiß gibt es eine mit gelben Cover, eine relativ einfache von 1996 mit bereits grünen Cover, und diese, die 1998er Version, mit schönem Druck und sogar Alterungsspuren.
Thomas Stickler has attached the following images:
  • DSCN1618.jpg
  • DSCN1619.jpg
  • DSCN1620.jpg
  • DSCN1621.jpg
  • DSCN1622.jpg
  • DSCN1623.jpg

Thomas Stickler

Professional

• "Thomas Stickler" is male
  • "Thomas Stickler" started this thread

Date of registration: Jun 6th 2006

• Send private message

2

Monday, May 30th 2011, 8:56am

... ich schätz jetzt mal 350-400 Teile. Ist also recht überschauber. Das Cockpit ist relativ rudimentär ausgearbeitet, man wird aber zum Schluss eh nicht viel merh sehen. Papier und Druck sind, wenn man das Alter bedenkt, total in Ordnung.

LG, Thomas
Thomas Stickler has attached the following images:
  • DSCN1624.jpg
  • DSCN1625.jpg
  • DSCN1626.jpg
  • DSCN1627.jpg
  • DSCN1628.jpg

1 user apart from you is browsing this thread:

1 guests

Social bookmarks