This website uses cookies. By continuing to use our site you declare your agreement. More Information

Dear visitor, welcome to Kartonbau.de - Alles rund um Papiermodelle, Kartonmodellbau und Bastelbogen. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

1

Wednesday, December 1st 2010, 11:45am

[Galerie] k.u.k. Fokker E III, 1:33, CardPlane (Free Download)

Servus zusammen,

hier die Bilder der Fokker. Das Modell ist schön zu bauen. Man kann alle kleineren Probleme ohne Schwierigkeiten lösen. Ich kann jedem dieses Modell empfehlen. Auch ein Lob geht an den Konstrukteur. Es passt alles perfekt zusammen (bis auf die kleinen Fehler an den Spanten). Ich bin sehr zufrieden mit dem Modell und so wie ich gebaut habe. Im Vergleich zum Modell vorher ist mir ein Schmuckstück gelungen (Eigenlob stinkt :D)

Gruß Nasymon(Andy)
nasymon has attached the following images:
  • Fokker E III 085_kartonbau.jpg
  • Fokker E III 087_kartonbau.jpg
  • Fokker E III 086_kartonbau.jpg
  • Fokker E III 084_kartonbau.jpg
  • Fokker E III 088_kartonbau.jpg

This post has been edited 1 times, last edit by "nasymon" (Aug 16th 2012, 4:58pm)

2

Wednesday, December 1st 2010, 11:47am

Und noch mehr...
nasymon has attached the following images:
  • Fokker E III 089_kartonbau.jpg
  • Fokker E III 090_kartonbau.jpg
  • Fokker E III 091_kartonbau.jpg
  • Fokker E III 092_kartonbau.jpg
  • Fokker E III 093_kartonbau.jpg

• "Spitfire" is male

Date of registration: Nov 26th 2004

Occupation: Angestellter

• Send private message

3

Wednesday, December 1st 2010, 5:25pm

Servus Andy,

is wirklich schön geworden deine Fokker !!

Sehen wir sie am Freitag beim IPMS Stammtisch ?

Ich bring meine Bristol mit :]

LG kurt

This post has been edited 1 times, last edit by "Spitfire" (Dec 1st 2010, 5:25pm)

1 user apart from you is browsing this thread:

1 guests

Social bookmarks