This website uses cookies. By continuing to use our site you declare your agreement. More Information

Dear visitor, welcome to Kartonbau.de - Alles rund um Papiermodelle, Kartonmodellbau und Bastelbogen. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

• "René Blank" started this thread

Date of registration: Dec 17th 2012

Occupation: hab ich

• Send private message

1

Thursday, October 22nd 2009, 11:58am

Fiat 500 Abarth 1:24 als Download

Hallo klebende Gemeinde,

unter http://www.scorpione.jp/papercraft.html gibt es den neuen Fiat 500 Abarth als Downloadmodell ... schaut nicht schlecht aus der Kleine. Ist so richtig etwas für die Liebhaber dieser Knutschkugel.

Schöne Grüsse

René

Kartonbau.de ... Mein Forum

waltair

Generalgouverneur Pitcairn

• "waltair" is male

Date of registration: Jun 20th 2005

Occupation: Zeichner, Archivar, Restaurator, Konstrukteur, Bürotrottel, also wasn nu?

• Send private message

2

Thursday, October 22nd 2009, 1:02pm

RE: Fiat 500 Abarth 1:24 als Download

Lustig! Gestern hab ich nämlich so eine "Rennsemmel" gesehen. Der geht wahrscheinlich ab wie eine Rakete.

waltair
Es kann nicht sein, dass man in zwei verschiedenen Städten verschieden lange zum Bahnhof braucht!

McClane

Intermediate

• "McClane" is male

Date of registration: Dec 4th 2008

Occupation: Ingenieur

• Send private message

3

Thursday, October 22nd 2009, 6:13pm

klasse! danke für den Link!
-----
Kannst'e knicken!

bh69

Trainee

Date of registration: Feb 6th 2010

• Send private message

4

Monday, June 28th 2010, 8:14am

Ich hab es gebaut diese WE. Es sieht gut, keine probleme, nur haube und frontscheibe haben tendenz durchbrechen zu oben (da fehlt eine innnere konstruktion oder versteifung. Und ich empfehle alle kotflügeln mit karton streifen fester machen.

1 user apart from you is browsing this thread:

1 guests

Social bookmarks