This website uses cookies. By continuing to use our site you declare your agreement. More Information

Dear visitor, welcome to Kartonbau.de - Alles rund um Papiermodelle, Kartonmodellbau und Bastelbogen. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Jan Hascher

Moderator - DerTranslator

• "Jan Hascher" is male
  • "Jan Hascher" started this thread

Date of registration: Sep 23rd 2004

Occupation: Filtrierer

• Send private message

1

Monday, January 3rd 2005, 9:18am

[Fertig] Heinkel HE-219 Uhu - Halinski - 1:33

Hallo Leute,
anbei eine kleine Bildersammlung zum Status meiner Uhu:
Jan Hascher has attached the following image:
  • DSC00027.jpg
Jeder, der einen Post mit "Ich habe zwar keine Ahnung, aber..." beginnt, möge bitte den Absenden-Button ignorieren.

Jan Hascher

• "Jan Hascher" is male

• Send private message

2

Monday, January 3rd 2005, 9:19am

Etwas näher:
Jan Hascher has attached the following image:
  • DSC00028.jpg
Jeder, der einen Post mit "Ich habe zwar keine Ahnung, aber..." beginnt, möge bitte den Absenden-Button ignorieren.

This post has been edited 1 times, last edit by "Jan Hascher" (Jan 3rd 2005, 9:19am)

NOBI

Intermediate

• "NOBI" is male

Date of registration: Dec 21st 2004

• Send private message

3

Tuesday, January 25th 2005, 3:53am

Hi Muller,

:usenglish: very neat and very clean, i really like your Uhu very much. i think Halinski release 2 Uhu in year 1992 and 1996. color of your uhu look like that is 1996 version :D look forward to see your finish model

Sehr schön und sehr sauber, ich mag Deinen Uhu wirklich sehr. Ich glaube, Halinski hat 2 Uhus herausgebracht, 1992 und 1996. Die Farbe Deines Uhus sieht wie die 96er Version aus. Freue mich schon auf die Fertigstellung Deines Modells.
Best Regards
Nobi

"If the model turns into a failure -- immediately tell everyone it's a prototype"

Visit Thaipaperwork at
http://thaipaperwork.wix.com/onlinestore

Jan Hascher

• "Jan Hascher" is male

• Send private message

4

Tuesday, January 25th 2005, 8:28am

Hallo Leute,

der Uhu steht inzwischen auf eigenen Beinen und die Triebwerksgondeln sind auch schon dran. Habe ziemlich lange mit der Cockpithaube gekämpft und schließlich eine von Gomix, die für die Version von FlyModel Version gedacht war, montiert. Die passt perfekt.
Vielleicht sollte dieser Thread doch in die Galerie, weils doch kein echter Baubericht wird.
Bilder schiebe ich die Tage nochmal nach.

Gruß
Jan

:usenglish:
Hi Folks,
the Uhu is now furbished with undercarriage and also the engine nacelles have been added. It gave me quite a hard time to assamble the canopy from scratch so I ended up adding the one from Gomix. It was meant for the version by FlyModel but fits without problem.
Maybe this thread should be pushed into the gallery section, because its not really a report.
Photos to follow these days.

Greetings
Jan

1 user apart from you is browsing this thread:

1 guests

Social bookmarks