This website uses cookies. By continuing to use our site you declare your agreement. More Information

Dear visitor, welcome to Kartonbau.de - Alles rund um Papiermodelle, Kartonmodellbau und Bastelbogen. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Standard2k

Trainee

• "Standard2k" is male
  • "Standard2k" started this thread

Date of registration: Dec 22nd 2006

• Send private message

1

Thursday, October 6th 2011, 8:19am

Fehler ADW Model Kamaz Kipplaster

Hallo,

Ich hab mir die Tage den Kamaz Kipper von ADW und das zugehörige Lasercutset bestellt. Jetzt ist mir gestern beim durchschauen aufgefallen, das sowohl im Lasercut als auch im Bogen selbst die Teile für die Hinterachse nur einmal beiliegen. Zwar sind der Rand und einige Kleinteile jeweils doppelt vorhanden, aber Unter- und Oberseite sind nur 1x mit bei, auch auf dem Lasercut.

Bin ich jetzt irgendwie blind, das ich die Teile nicht finde oder ist das ein bekannter Fehler?????

Vielen Dank schonmal für die Hilfe :thumbsup:

Steffen

1 user apart from you is browsing this thread:

1 guests

Social bookmarks