This website uses cookies. By continuing to use our site you declare your agreement. More Information

Dear visitor, welcome to Kartonbau.de - Alles rund um Papiermodelle, Kartonmodellbau und Bastelbogen. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Jahrgang 51

Professional

• "Jahrgang 51" is male
  • "Jahrgang 51" started this thread

Date of registration: Jan 6th 2011

Occupation: glücklicher Rentner

• Send private message

1

Sunday, July 1st 2012, 6:06pm

Emden 2

Eines meiner vielen Projekte heißt 5 X Emden. Momentan zeichne ich an der Emden 2, ein kleiner Kreuzer aus dem ersten Weltkrieg. Ich wollte einmal den Stand meiner Zeichnungen zeigen. Bis die Teile unter Messer kommen wird wohl noch eine Zeit vergehen.

Gruß Wolfgang
Jahrgang 51 has attached the following images:
  • 2evorne.JPG
  • 2eso.JPG
  • 2eheck.JPG
  • boot1.JPG
  • boot2.JPG
  • boot3.JPG
  • boot4.JPG
  • boot5.JPG
  • kamine.JPG
Es geht immer noch besser.

haduwolff

Administrator

• "haduwolff" is male

Date of registration: Sep 21st 2005

• Send private message

2

Monday, July 2nd 2012, 10:46pm

Schönes Schiff

Moin zusammen,

die SMS Emden (II) ist ein schönes Schiff, das sich mit seiner Aufstellun gvoon Geschützen beiderseits der Brücke und den drei Schornsteinen mit dem ersten stark erhöht von den älteren Schiffen sehr abhebt.

Schönes Vorhaben!

Gruß
Hadu
Meryl Streep: "Wenn die Mächtigen ihre Position benutzen, um andere zu tyrannisieren, dann verlieren wir alle"

http://interscalestolberg.jimdo.com/

www.modell-und-geschichte.jimdo.com

Mitglied der Luft'46-Gang

1 user apart from you is browsing this thread:

1 guests

Social bookmarks