This website uses cookies. By continuing to use our site you declare your agreement. More Information

Dear visitor, welcome to Kartonbau.de - Alles rund um Papiermodelle, Kartonmodellbau und Bastelbogen. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Dalibor Kalna

Intermediate

• "Dalibor Kalna" is male
  • "Dalibor Kalna" started this thread

Date of registration: Oct 16th 2006

Occupation: Software Entwickler / Architekt

• Send private message

1

Tuesday, August 19th 2008, 7:26am

Ein älteres Modell aus ABC Zeitung

Hallo Kollegen,

sind ältere Modelle aus ABC Zeitung zugelassen? Sind auf dem Markt noch zu finden, auch wenn nur mit Schwierigkeiten.... hm?
Danke und Gruss
Dalibor

Jan Hascher

Moderator - DerTranslator

• "Jan Hascher" is male

Date of registration: Sep 23rd 2004

Occupation: Filtrierer

• Send private message

2

Tuesday, August 19th 2008, 8:27am

Hallo Dalibor,
ich versteh die Frage nicht ganz. Wenn Du den Bogen besitzt kannst Du ihn natürlich auch bauen. Scans sind selbstverständlich nicht zugelassen.

Gruß
Jan
Jeder, der einen Post mit "Ich habe zwar keine Ahnung, aber..." beginnt, möge bitte den Absenden-Button ignorieren.

Dalibor Kalna

Intermediate

• "Dalibor Kalna" is male
  • "Dalibor Kalna" started this thread

Date of registration: Oct 16th 2006

Occupation: Software Entwickler / Architekt

• Send private message

3

Tuesday, August 19th 2008, 10:28am

Hallo Jan,

danke für dein Antwort, ich wollte nur wissen ob man auch Modelle bauen kann die nicht mehr auf dem Markt sind, oder nur schwer zu haben sind...

Aber jetzt ist es klar....
Danke und Gruss
Dalibor

1 user apart from you is browsing this thread:

1 guests

Social bookmarks